Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Podle aplikace Vodafone jsem uhradil uplynulý 7. měsíc v řádném smluvním termínu 20.8. 2021. Následně se mi do dnešního data 6.9.2021 nastřádaly poplatky ve výši 685 Kč. Na telefonní lince mě operátor odkázal na vyplnění formuláře pro reklamaci online, který nelze vyplnit, protože můj účet není ověřen administrátorem.
Během platby jsem byl v zahraničí, kde partneři Vodafone mají špatné pokrytí signálem. Chyba nastala v moment, kdy mě aplikace ujistila, že platba proběhla a všechny účty jsou srovnané. V momentě, kdy jsem se vrátil ze zahraničí, tak mi přišly všechny SMS zprávy s upomínkami Následně jsem zjistil, že dlužím částku 1184 Kč. Spolu s tím, že zaplacených 499 Kč ve dni 20.8. se mi připsalo zpět na účet.
Momentálně jsem v patové situaci, kdy se v nejbližší době nemohu dostavit na pobočku a poslání reklamace elektronicky není možné.
Doufám, že se k tomu Tým Vodafone postaví zodpovědně a neodkáže mě znovu na nefungující elektronický formulář.
Studentský tarif "Je to v tobě"
Vrácení peněz za upomínky
|
Tweet |
V tomto případě může spotřebitel reklamovat vyúčtování. V případě, že se spotřebitel na pobočku nemůže dostavit osobně, ani reklamovat vyúčtování elektronickou formou, má spotřebitel možnost vyúčtování reklamovat písmeně, nejlépe formou doporučeného dopisu na Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunifkaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, Oleksiaku, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.