Počet nahlášených stížností: | 99 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 20.5.2014 jsem si objednala a zaplatila vouchery "Do lanového centra Proud ve Vysočanech" - 4x 99 kč, po dodání jsem je zkontrolovala, jestli jsou v pořádku. Když jsem je poté chtěla v září vytisknout a uplatnit, odkazy byly nefunkční a tudíž nebylo možné vouchery vytisknout. Psala jsem několik e-mailů společnosti zapakatel.cz, u které jsem vouchery objednala, s žádostí o zprovoznění nefungujících odkazů, nicméně ta mě odkázala na společnost Spojka Group, která měla údajně v tu dobu toto na starosti. Ta mi ani na jeden e-mail neodpověděla, takže vouchery nemohly být vytištěny a tudíž propadly. Na žádost o finanční náhradu nikdo opět nereagoval.
Do lanového centra Proud ve Vysočanech od 99kč! - 4x voucher, obj. č. 1401119801
Prosím o vrácení peněz (396 kč) na účet č. 670100-2209707743/6210.
|
Tweet |
Insolvenční řízení, které se společností probíhalo, bylo zastaveno. Nicméně nadále doporučujeme stav v insolvenčním rejstříku sledovat, protože z přihlášených pohledávek bylo zřejmé, že společnost má spoustu věřitelů.
V těchto případech záleží, kdo byl prodejcem a zda společnost nebyla pouze zprostředkovatelem, který jednal na jméno a účet poskytovatele služby - pak by bylo třeba se svých nároků domáhat po něm. Také záleží na znění obchodních podmínek, zda obsahují např. garanci poskytnutí služby, případně jiná ustanovení, v důsledku kterých by mohl spotřebitel svůj nárok uplatnit vůči slevovému portálu. Slevový portál by ale měl být odpovědný za možnost realizace slevy v uvedeném termínu.
Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.