Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Výrobce výrobku uznal vadu, ale prodejce reklamaci zamítl těmito slovy
Dobrý den,
My máme odlišný názor a domněnky kohosi na naši reklamaci nemají vliv.
Z našich zkušeností dojde k utržení gumičky jejím přepětím,
na to upozorňujeme i v doporučeních na eshopu.
Takové reklamace zamítáme.
Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den
Tým BusinessStyle.cz
e-mail: e-shop@proretail.cz
Odesláno z iPhonu
Respilon Nano respirátor VK respiPro Firewall vel. M
Z principu uznat reklamaci vypacením peněz na účet
|
Tweet |
Za vyřízení reklamace nese vždy odpovědnost prodejce.
Pokud prodávající rozhodne o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, měl by důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.