Společnost


Dopravní podnik města České Budějovice, a.s.

Počet nahlášených stížností:66
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52514Vynechán spoj, linka č.18

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.09.2021, před 3 lety

Mária Vejpustková

Znění stížnosti

Dobrý den,

chtěla by jsem se informovat, co se stalo s linkou č. 18. dne 6.9.2021. Na zastávce Okružní VŠTE směr Máj odchod 15:40 hod. jsem čekala 40 minut. A spoje se nedočkala. Jsem si vědomá že byla zácpa, ale aby spoj vynechal úplně? Jako cestující se spoléháme, že daný spoj přijede i s opožděním.

Jak si může spoj jen tak vynechat?
Ráda, bych dostala nějaké vysvětlení, proč a jak je vůbec možné, aby se tohle stalo?


Děkuji.

Vejpustková


Požadované řešení

Aby spoj přijel i když s opožděním.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2021 09:05, před 3 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2021 12:53, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.