Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
chtěla by jsem se informovat, co se stalo s linkou č. 18. dne 6.9.2021. Na zastávce Okružní VŠTE směr Máj odchod 15:40 hod. jsem čekala 40 minut. A spoje se nedočkala. Jsem si vědomá že byla zácpa, ale aby spoj vynechal úplně? Jako cestující se spoléháme, že daný spoj přijede i s opožděním.
Jak si může spoj jen tak vynechat?
Ráda, bych dostala nějaké vysvětlení, proč a jak je vůbec možné, aby se tohle stalo?
Děkuji.
Vejpustková
Aby spoj přijel i když s opožděním.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.