Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Autobus č.15 ráno u Terstu má být v 7:43 přijede v 7:52 dítě pak letí do školy jak blázen. Nevím proč nemůže jezdit o 5 minut dříve z konečné, když zajíždí ještě k Březové aleji a jak všichni víme, že je po ránu zasekane město. Do Harcova nebyl ve školním roce přidán ani jeden spoj navíc , vše jezdí jako o prázdninách. Je to do nebe volající. Doufám, že se s tím bude někdo zabývat a dojde k nápravě a upraví se jízdní řád tak, aby děti v klidu došly do školy.
Urychlené vyřešení jízdního řádu, hlavně školního autobusu ráno.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.