Společnost


DIMOCO Europe GmbH

Počet nahlášených stížností:89
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#52519Podvodné nevyžádané zpoplatněné SMS

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.09.2021, před 3 lety

Zdeněk Salinger

Znění stížnosti

Z níže uvedeného pravděpodobně podvodného telefonního čísla chodí nevyžádané zpoplatněné SMS za 99Kč jedna. Ve dnech 8.8.,15.8., 22.8.,29.8.2021 mi byly operátorem O2 naúčtovány celkem 4 nevyžádané podvodné SMS za celkovou částku 396,-Kč.
Jedná se o telefonní číslo :
420904 40099


Produkt

Žádný produkt nebyl požadován


Požadované řešení

1) podání stížnosti na ČOI z provozování nekalých podvodných praktik
2) zprostředkování úhrady způsobené škody


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2021 11:07, před 3 lety

Následující vyjádření se týká poskytovatele služby (prodávajícího), nikoli toho, kdo technicky zajišťuje platbu.

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.9.2021 08:43, před 3 lety

Dobrý den, My z DIMOCA jsme v tomto fóru objevily tvůj příspěvek a samozřejmě Tě rádi podpoříme při řešení předloženého nedorozumění. Co je DIMOCO? DIMOCO je institut licencovaný provádět platby, kontrolovaný rakouským Úřadem pro dohled nad finančním trhem, a umožňuje miliardě uživatelů mobilních telefonů koupi digitálních a fyzických zboží prostřednictvím způsobu platby jménem "Carrier Billing", což je alternativa ke kreditní kartě, bankovnímu převodu nebo PayPal. Uživatelé vědí zaplatit služby v oblasti ePublishing, Video on Demand, Online-Gaming nebo Digital Music mobilním telefonem, tabletem nebo SmartTV přes účetní soustavu provozovatele mobilního telefonu, čili fakturou za telefon. Tento způsob platby nabízí mnoho mezinárodních podniků jako např. Apple, Spotify, Netflix, Google nebo Facebook a proto si ho z oblasti Mobile Payment dnes nemůžeme odmyslet! Co DIMOCO není? DIMOCO není samotným poskytovatelem těchto služeb. Podle všeho by si chtěl / chtěla vyřešit otázku služby s poskytovatelem takové služby? Pokud potřebujete další informace týkající se této záležitosti, zavolejte na bezplatné číslo, kde vám profesionální agenti poskytnou zákaznickou podporu. Servisní a kontaktní centrum je spotřebitelům zdarma k dispozici: mobileinfo.biz S pozdravem servisní tým DIMOCO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.9.2021 10:32, před 3 lety


Zdeněk Salinger

Vážení,
z reakce společnosti lze "snad" souhlasit s první větou. Vzhledem k tomu, že s firmou DIMOCO jsem nikdy nekomunikoval ani neobjednával jakékoliv zboží či službu jejím prostřednictvím je její další marketingové snažení potvrzením "vztahu k potenciální zákazníkům", které bez studu okrádají bez jejich vědomí.
Důrazně žádám o navrácení podvodně, bez mého vědomí a souhlasu, vylákané finanční částky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2021 11:40, před 3 lety

Stížnost směřuji vůči zprostředkovateli platby, který odpovídá za provedení platební operace. Ten, kdo se (pravděpodobně) dopouští bezdůvodného obohacení (§ 2991 občanského zákoníku) a také nekalé obchodní praktiky (§ 4 zákona o ochraně spotřebitele), je příjemce této platby. Z tohoto důvodu spotřebiteli doporučujeme, aby se obrátil s žádostí na vydání bezdůvodného obohacení na příjemce platby; s podnětem na spáchání nekalé obchodní praktiky se lze obrátit na Českou obchodní inspekci, nicméně jako pachatele je nutné označit opět subjekt, který platbu přijal, nikoli subjekt, který platbu technicky zabezpečuje (DIMOCO).

Z výše uvedených důvodů stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl vznést případné doplňující dotazy. Není-li jich, může spotřebitel stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.9.2021 10:25, před 3 lety

Dobrý den,
středisko zákaznických služeb poskytovatele služeb nám potvrdilo, že váš požadavek zde již byl přijat, a vyjasněno s poskytovatelem služeb.
Pokud máte ke službě další dotazy, obraťte se prosím na středisko Kunenservice Center, aby vám je s příslušným poskytovatelem služeb objasnilo.
S přátelským pozdravem,
Tým DIMOCO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2021 19:04, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.11.2021 09:52, před 3 lety


Zdeněk Salinger

Společnost DIMOCO pokračuje ve stejných kolejích. Náprava žádná. Komentáře netřeba.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2021 12:27, před 3 lety

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme bez dosažení dohody. Pokud jde o právní hodnocení, odkazujeme se na naše předešlá vyjádření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.