Počet nahlášených stížností: | 89 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Z níže uvedeného pravděpodobně podvodného telefonního čísla chodí nevyžádané zpoplatněné SMS za 99Kč jedna. Ve dnech 8.8.,15.8., 22.8.,29.8.2021 mi byly operátorem O2 naúčtovány celkem 4 nevyžádané podvodné SMS za celkovou částku 396,-Kč.
Jedná se o telefonní číslo :
420904 40099
Žádný produkt nebyl požadován
1) podání stížnosti na ČOI z provozování nekalých podvodných praktik
2) zprostředkování úhrady způsobené škody
|
Tweet |
Následující vyjádření se týká poskytovatele služby (prodávajícího), nikoli toho, kdo technicky zajišťuje platbu.
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.
Dobrý den, My z DIMOCA jsme v tomto fóru objevily tvůj příspěvek a samozřejmě Tě rádi podpoříme při řešení předloženého nedorozumění. Co je DIMOCO? DIMOCO je institut licencovaný provádět platby, kontrolovaný rakouským Úřadem pro dohled nad finančním trhem, a umožňuje miliardě uživatelů mobilních telefonů koupi digitálních a fyzických zboží prostřednictvím způsobu platby jménem "Carrier Billing", což je alternativa ke kreditní kartě, bankovnímu převodu nebo PayPal. Uživatelé vědí zaplatit služby v oblasti ePublishing, Video on Demand, Online-Gaming nebo Digital Music mobilním telefonem, tabletem nebo SmartTV přes účetní soustavu provozovatele mobilního telefonu, čili fakturou za telefon. Tento způsob platby nabízí mnoho mezinárodních podniků jako např. Apple, Spotify, Netflix, Google nebo Facebook a proto si ho z oblasti Mobile Payment dnes nemůžeme odmyslet! Co DIMOCO není? DIMOCO není samotným poskytovatelem těchto služeb. Podle všeho by si chtěl / chtěla vyřešit otázku služby s poskytovatelem takové služby? Pokud potřebujete další informace týkající se této záležitosti, zavolejte na bezplatné číslo, kde vám profesionální agenti poskytnou zákaznickou podporu. Servisní a kontaktní centrum je spotřebitelům zdarma k dispozici: mobileinfo.biz S pozdravem servisní tým DIMOCO
Vážení,
z reakce společnosti lze "snad" souhlasit s první větou. Vzhledem k tomu, že s firmou DIMOCO jsem nikdy nekomunikoval ani neobjednával jakékoliv zboží či službu jejím prostřednictvím je její další marketingové snažení potvrzením "vztahu k potenciální zákazníkům", které bez studu okrádají bez jejich vědomí.
Důrazně žádám o navrácení podvodně, bez mého vědomí a souhlasu, vylákané finanční částky.
Stížnost směřuji vůči zprostředkovateli platby, který odpovídá za provedení platební operace. Ten, kdo se (pravděpodobně) dopouští bezdůvodného obohacení (§ 2991 občanského zákoníku) a také nekalé obchodní praktiky (§ 4 zákona o ochraně spotřebitele), je příjemce této platby. Z tohoto důvodu spotřebiteli doporučujeme, aby se obrátil s žádostí na vydání bezdůvodného obohacení na příjemce platby; s podnětem na spáchání nekalé obchodní praktiky se lze obrátit na Českou obchodní inspekci, nicméně jako pachatele je nutné označit opět subjekt, který platbu přijal, nikoli subjekt, který platbu technicky zabezpečuje (DIMOCO).
Z výše uvedených důvodů stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl vznést případné doplňující dotazy. Není-li jich, může spotřebitel stížnost uzavřít.
Dobrý den,
středisko zákaznických služeb poskytovatele služeb nám potvrdilo, že váš požadavek zde již byl přijat, a vyjasněno s poskytovatelem služeb.
Pokud máte ke službě další dotazy, obraťte se prosím na středisko Kunenservice Center, aby vám je s příslušným poskytovatelem služeb objasnilo.
S přátelským pozdravem,
Tým DIMOCO
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Společnost DIMOCO pokračuje ve stejných kolejích. Náprava žádná. Komentáře netřeba.
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme bez dosažení dohody. Pokud jde o právní hodnocení, odkazujeme se na naše předešlá vyjádření.