Společnost


Čedok a.s.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#52523Nevhodné chování personálu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
07.09.2021, před 3 lety

Miroslav Franta

Znění stížnosti

Dobrý den,
byly jsme na dovolené na ostrově KOS v hotelu Blue Lagoon Resort v termínu od 27.8 do 3.9.2021. S námi byla i dcera s dvěma vnoučaty.
Chování personálu bylo vstřícné až na vedoucího v čínské restauraci.
Do této restaurace na večeři se muselo zvlášť objednávat. Na večeři
jsme se objednali na 1.9.
Den předtím jsme byli v italské restaurace a moc se nám to líbilo.
Už když jsme dorazili k čínské restauraci tak nás překvapila skupina lidí stojící před vchodem. Stoupli jsme si do řady a čekali, po chvíli jsme zjistili důvod čekání. Pan vedou stál mezi dveřmi a pouštěl do restaurace hosty až když si vyslechli jeho rádoby ,,žoviální" povídání. Vnoučata po chvíli čekání začala být netrpělivá a když jsme se dostali ke dveřím tak za námi stála fronta tvořící 15 m, samozřejmě tam byly děti, které už byly také velmi netrpělivé a maminky už ,,kroutily hlavami" co to jako má být.
Vedoucímu to zjevně nevadilo a stále se ve dveřích předváděl.
Po-té co jsme se dostali mezi dveře a vedoucí si zkontroloval naše čísla pokojů a že jsme skutečně objednaní tak jsem se mu snažil vysvětlit, že bychom chtěli ke stolu , roztáhl ruce a odmítl nás pustit dál do restaurace a dokonce chtěl zavolat místní ochranku.
Nakonec jsme si museli též vyslechnout jeho potřebu se trapně předvádět a pak jsme mohli jít ke stolu. Celé to zkazilo celkový dojem z dovolené.


Požadované řešení

Pěkný hotel, pěkné moře a je škoda , že taková hloupost zkazí celkový dojem
z dovolené.
Je nepřípustné, aby si host vše platil, do restaurace se objednal na čas a pak musel čekat 20 min. než se dostane ke stolu.
Měla by být zaslána stížnost na hotel, aby pan vedoucí se choval citlivěji k hostům a nenutil je stát frontu před restaurací.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2021 15:47, před 3 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2021 12:01, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.