Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 16 |
Dobrý den,
byly jsme na dovolené na ostrově KOS v hotelu Blue Lagoon Resort v termínu od 27.8 do 3.9.2021. S námi byla i dcera s dvěma vnoučaty.
Chování personálu bylo vstřícné až na vedoucího v čínské restauraci.
Do této restaurace na večeři se muselo zvlášť objednávat. Na večeři
jsme se objednali na 1.9.
Den předtím jsme byli v italské restaurace a moc se nám to líbilo.
Už když jsme dorazili k čínské restauraci tak nás překvapila skupina lidí stojící před vchodem. Stoupli jsme si do řady a čekali, po chvíli jsme zjistili důvod čekání. Pan vedou stál mezi dveřmi a pouštěl do restaurace hosty až když si vyslechli jeho rádoby ,,žoviální" povídání. Vnoučata po chvíli čekání začala být netrpělivá a když jsme se dostali ke dveřím tak za námi stála fronta tvořící 15 m, samozřejmě tam byly děti, které už byly také velmi netrpělivé a maminky už ,,kroutily hlavami" co to jako má být.
Vedoucímu to zjevně nevadilo a stále se ve dveřích předváděl.
Po-té co jsme se dostali mezi dveře a vedoucí si zkontroloval naše čísla pokojů a že jsme skutečně objednaní tak jsem se mu snažil vysvětlit, že bychom chtěli ke stolu , roztáhl ruce a odmítl nás pustit dál do restaurace a dokonce chtěl zavolat místní ochranku.
Nakonec jsme si museli též vyslechnout jeho potřebu se trapně předvádět a pak jsme mohli jít ke stolu. Celé to zkazilo celkový dojem z dovolené.
Pěkný hotel, pěkné moře a je škoda , že taková hloupost zkazí celkový dojem
z dovolené.
Je nepřípustné, aby si host vše platil, do restaurace se objednal na čas a pak musel čekat 20 min. než se dostane ke stolu.
Měla by být zaslána stížnost na hotel, aby pan vedoucí se choval citlivěji k hostům a nenutil je stát frontu před restaurací.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.