Počet nahlášených stížností: | 69 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes jsem se podivala kolik mam krefitu na slevomatu Jake byli.me zdeseni, kdyz jsem zjistila , ze slevomat mi kredity smazal a ani me o tom neinformoval pred vyprsenim kreditu. TED JIZ 30min resim s jednou anonymni pani"slavek"na chatu navraceni kreditu.Jelikoz toho mam uz opravdu dost tak jsem po ni chtela jeji jmeno a jmeno jejiho nadrizeneho a email nadrizeneho kam se mam obratit a take kopii chatu a ona mi to odmitla dat.To mi prijde jako vrchol zakaznicke podpory.Takze doufam, ze mi vratite penize, protoze ja uz se slevomatem nic spolecneho mit nikdy nechci.
Kredity odecteny 14.2 a 31.8-919kc
Navraceni penez na muj ucet!
|
Tweet |
Kredity společnosti Slevomat.cz, s.r.o. patří mezi benefity, které tato společnost poskytuje. Podle podmínek užití (dostupných zde: https://www.slevomat.cz/podminky-uziti) bodu 11.2 "...je takové Kredity možné uplatnit pouze ve lhůtě stanovené ze strany Slevomat.cz (dále jen „Expirace“). Pokud Uživatel Kredity do doby Expirace neuplatní, pak takové neuplatněné Kredity propadají bez nároku na jakoukoli náhradu a není možné je již dále uplatnit." Jestliže tedy ke smazání Kreditů spotřebitele došlo z důvodu expirace, není možné je vymáhat zpět.
Pokud by byly Kredity poskytnuté za úplatu, není možné je bez vědomí spotřebitele smazat.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Hezký den, milá Markéto,
kredity na Slevomatu mají vždy svou platnost a tu je třeba si hlídat. Pokud kreditům jejich platnost vyprší, není zde žádný nárok na jejich vrácení. Přesto se s Vámi na celou situaci ráda podívám a pokusím se najít vhodné řešení. Bohužel jste zde neuvedla žádný kontakt, poprosím Vás tedy o zaslání e-mailu na adresu podpora@slevomat.cz, kde do předmětu uveďte "Pro Elišku." Kolegové mi Vaši zprávu předají a budeme společně v kontaktu. Co se týče Vaší stížnosti na komunikaci na chatové platformě, došlo zde nejspíše k nedorozumění. V úvodním dialogu je uvedeno, že se jedná o virtuálního asistenta Slávka (nejedná se tedy o člověka, nýbrž o robota), který nabízí možnost přepojení na některého z mých kolegů. Nemohl Vám tedy z uvedených důvodů Vámi požadované údaje poskytnout. Na živého operátora se lze nechat přepojit v naší pracovní době, tedy Po–Pá 8:00–18:00, So–Ne 8:00–14:00. Pokud nám zprávu napíšete mimo stanovený čas, probíhá zde komunikace pouze s naším virtuálním asistentem. Lze se na nás taktéž obrátit přes náš kontaktní formulář uvedený na našich stránkách, případně na tel. čísle +420 222 745 354.
Přeji hezký den a budu se těšit na Vaši zprávu.
Eliška Kronďáková, Slevomat.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.