Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#52529Jiný telefon v balíčku

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

22 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.09.2021, před 3 lety

Jan Slaba

Znění stížnosti

Objednal sem si telefon Realmi 7 64 gb za cca 4900 kč. Balíček dorazil velice rychle jen v něm byl úplně jiný telefon za 2400 kč. Vše jsem řešil přes infolinku která mé emaily přesměrovali do Letňan, kde pravděpodobně udělali chybu kterou jsem za své dlouholeté online nakupování ještě nezažil. Pro telefon si pan manager2 poslal dpd a ten správný prý zašlou až jim přijde ten nesprávný. Což se také stalo, mobil jim dorazil v pořádku v pátek a já již 5 dní čekám na svůj telefon. Po zavolání mě bylo zděleno že ho poslali urgentním kurýrem už v pátek. Od Dpd nemám žádné zprávy tudíž tam asi vyplnili špatně adresu nebo mě chtějí okrást. Nevím co si mám myslet.. Telefon mě již nikdo nezvedá..


Produkt

Realme 7 64 GB Modrý


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2021 11:55, před 3 lety

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se podnikatel se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.9.2021 09:21, před 3 lety

Dobrý den,
Na základě Vaší zaslané výzvy byla prověřena dodávka zboží a rešení následné reklamace.
Dle prověření již bylo pochybení pobočkou Electro World napraveno a dne 08.09.21 Vám byl doručen správný zakoupený výrobek, který je uveden na prodejním dokladu.
Za vzniklé komplikace se omlouvám.
Děkuji,
Antonín Šíma
After Sales Service

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.9.2021 09:32, před 3 lety


Jan Slaba

Hodnocení:

Komentář: Zaměstnanci této společnosti se mnou jednali značně povýšeně, musel jsem jim neustále volat a dožadovat se svého produktu. Už si od nich určitě nic nekoupím, nestojí to za to. Je to pro mne značné zklamání

Vyjádření dTestu k uzavření případu

Publikováno
30.9.2021 16:16, před 3 lety

Děkujeme stranám za součinnost a stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.