Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 31.8.2021 jsem v řádném termínu uhradila v prodejně Tesco hypermarket
Národní č. účtenky 0054
poplatek 300 Kč Pokladna č. O11. Před nákupem moje žena měla zůstatek 54 Kč
Doma jsme zjistili, že na mobilu je uvedeno místo 354,-Kč 254,-Kč
Žádnou službu od O2, si v průběhu doby žena neobjednala.
Po zkušenostech s O2 se může jednat jen o službu vynuceno neobjednanou s cílem připravit mě o peníze. Okamžitě po zjištění ztráty, žena volala na vaši linku 800020202 operátora. stále bez výsledně. K tomu poznámka že platnost kreditu byla do 2.9.|2021.
Žádám O vrácení 100,-Kč.
Žádám o vrácení 100 Kč a neuplatňování těchto kořistnických praktik
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Hezký den,
na předplacenou kartu se podíváme.
Do formuláře zde na Dtestu nám prosím v rámci záložky "neveřejný údaj", doplňte telefonní a výrobní číslo SIM karty.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.