Počet nahlášených stížností: | 27 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Sálová obuv MIZUNO Wave Ghost M zakoupená 9.4.2020 přes eshop a dodaná z prodejny v Kolíně se po roce a a čtvrt od nákupu roztrhla. Tato skutečnost nastala i přes to, že byly sportovní haly díky Covid-19 bezmála rok uzavřené a tudíž byla obuv používána pouze velice krátkou dobu (max. 4 měsíce). Obuv jsem byl reklamovat na prodejně v Kolíně, ale reklamace mi nebyla uznána z důvodu, že se nejedná o materiálovou ani výrobní vadu. S tímto tvrzením si dovoluji nesouhlasit. U mé obuvi je jasně vidět že použitý materiál nevydržel a v místě vnějšího nártu se odtrhla látka od podrážky. Kvalitní obuv by se přeci neměla sama od sebe roztrhnout. Proto bych chtěl, aby se na reklamaci ještě někdo řádně podíval a přehodnotil rozhodnutí.
MIZUNO Wave Ghost M
Moje požadované řešení je vrácení peněz z důvodu nedůvěry v tento výrobek.
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí (vada materiálu, konstrukce apod.). Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.