Společnost


LaureShop.eu

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52534Podvodný e-shop

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 18 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.09.2021, před 3 lety

Jana Čekanová

Znění stížnosti

Na fb Marketplaze jsem narazila na reklamu této společnosti. Prodávali tzv. Mystery box. Je tam možno si vybrat 1 ks 699,-Kč, nebo 2 ks 650,-/ks nebo 3 ks za 599,-/ks. V balíčku by měly být nevyzvednuté ,nedoručené zásilky z obchodu Amazom , pozor, ne Amazon, ale Amazom např elektronika, kosmetika, oděvy, sport.... vždy ve vyšší hodnotě.
Částku si strhli z karty a pozor, příjde Vám upozornění na to, že jste klikli na Vip členství a že z karty Vám za neveřejné zvýhodněné nabídky budou strhávat každých 14 dní asi 79,-Kč (nutno přečíst celé podmínky členství)Již je to měsíc od zaplacení a nic nepřišlo. Na webu se začínají objevovat v komentech stížnosti oklamaných zákazníků, ale inzerce je stále funkční... Platební kartu jsem pro jistotu pro internetové platby zablokovala.


Produkt

Mystery box, balíčky s překvapením


Požadované řešení

Vrátit peníze a zamezit podvodné činnosti tohoto obchodu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2021 14:43, před 3 lety

Před nákupem na neznámém e-shopu doporučujeme spotřebitelům, aby si ověřili, zda je tento e-shop důvěryhodný. Ve vyhledávači https://www.dtest.cz/eshopy lze nalézt podrobnosti k různým e-shopům. Je důležité, aby si spotřebitelé dávali pozor na neznámé a špatně hodnocené e-shopy, protože je poté vyšší riziko, že nedostanou své zboží a případně přijdou o peníze.

ČOI tento e-shop zařadila mezi rizikové (https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rizikove-e-shopy/) a vyjádřila se tak, že: "Podle informací uvedených na internetových stránkách nejde o klasický e-shop, ale o 'nákupní galerii', jejímž prostřednictvím údajně jsou nabízeny nevyzvednuté zásilky z Amazonu. Podle informací, které má ČOI k dispozici, někteří spotřebitelé marně čekají na doručení objednaného a uhrazeného zboží a dále jsou jim údajně strhávány další částky z platebních karet. Má se jednat zřejmě o společnosti se sídlem v USA, u které je pro spotřebitele obtížné ověřit jejich existenci a důvěryhodnost. Řešení reklamací a/nebo vracení zboží může být pro spotřebitele obtížné. Případný nákup na těchto internetových stránkách doporučujeme důkladně uvážit."

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Podnikatele je také možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2022 15:31, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2022 12:40, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.