Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Ba webu teto spolecnosti jsem si objednala zajezd zzejmena abych uplatnila svou benefit Plus kartu. Vybrala jsem si kemp v Chorvartsku. Dle popisu ubytovani a fotografii se jednalo o vybavene mobilheimy s kuchynkou a vlasznim socialnim zarizenim. Tato kancelar preprodava nekecke a rakouske zajezdy. Ve smlouve pro 2 osoby mam napsano pokoj a vedle napsano stelplatz. Predpokladala jsem tedy ze se jedna o pokoj s parkovacim mistem. v popisku uvedeno ze kuchynka je vybavena. Vlastni socialni zarizeni. cca 4 dny pred odjezdem mi prisly instrukce pouze v nemcine. V nichz bylo specifikovano ze se jedna o kategorii B. Myslela jsem si ze se jedna o mobilheim typu B. Ovsem partner ktery mel byt spolucestujici osobou googlil na jinych webech a najednou zjistil ze se jedna o misto pro stan. Volali jsme do kempu a zjistili ze se vazbe jedna o misto pro stan o cemz u produktu neni napsano ani slovo. Za necelych 9 tis jsemsi koupila misto pro stan. Jeste pred nastupem jsem kontaktovala CA s reklamaci avsak mi nebi vyhoveno. Nikdo mi nenabidl alternativu ci jine reseni. Dokonce komunikace s nimi je nyni problemova. Ja jsme si ale podle webu ke kteremu mam i screenshoty koupila neco jineho.
Vraceni penez, omluva a uprava produktu na webu.
|
Tweet |
Společnost Benefit Management s.r.o. (resp. CA Benefit Plus) je českou cestovní agenturou a zprostředkovatelem. Následná smlouva je tak uzavřena s jinou cestovní kanceláří a tato společnost není stranou zprostředkované smlouvy (viz bod 1 odst. 3 obchodních podmínek společnosti dostupných na stránkách https://zajezdy.benefit-plus.cz/stranky/27:vseobecne-obchodni-podminky-ca-benefit-plus.html)
Z popisu spotřebitele je možné, že mohl být uveden v omyl podle § 583 občanského zákoníku, přičemž se jedná o rozhodující okolnost, tudíž by právní jednání nebylo platné. V takovém případě je rozhodující, zda si spotřebitel objednanou službu řádně neověřil, nebo zda byl opravdu uveden v omyl podnikatelem. Jestliže se jednalo o omyl, má spotřebitel právo na vrácení peněžních prostředků. Vzhledem k tomu, že se jedná o relativní neplatnost, je nutné, aby spotřebitel tuto neplatnost namítl, jinak se bude právní jednání považovat za platné podle § 586 stejného zákona. Pokud ale došlo k chybě spotřebitele, který si skutečnosti řádně neověřil, je smlouva platná.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.