Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Katastrofální úroveň náhradní autobusové přepravy /NAP/ 7.9.2021 Nepomuk - Koterov a zpět. Zpoždění více jak hodinu, nemožnost se dostat na přípoj na hlavní nádraží v Plzni včas a zpět už vůbec! Řidiči NAP absolutně neznalí dopravních předpisů i trasy, natož GPS navigace! Arogantní chování k tomu. Přeplněné autobusy, zhruba tak pro třetinu cestujích!!! Všechny naše studující děti by mohly školu okamžitě zabalit - i bez pandemie, pokud bychom je nebyli schopni na hlavní nádr. v Plzni dopravit po vlastní ose, samozřejmě autem! Hurá, ať žije ekologie a úžasná integrovaná doprava na jižním Plzeňsku:-(
Požaduji zjednání okamžité nápravy!! Aby se náhradní autobusová doprava, když už musí být, řídila alespoň k tomu ustanoveným ustanoveným výlukovým jízdním řádem! A aby autobusy řídili kvalifikovaní řidiči, nebo aby raději nejezdili vůbec a neohrožovali zbytečně životy cestujících! Pokud se bude tato situace opakovat, uvažuji o podání trestního oznámení na ČD, vzhledem k situacím, které dnes nastaly..
Bohužel tato situace se opakuje každým rokem a spíše je to jen horší. A nejlepší čas na tyto výluky je vždy v září. Chudáci děti, i my dospělí!
Renáta Havlová
Náhradní autobusová přeprava Nepomuk - Koterov od 7.9.2021 /Ždírec - Koterov a zpět/
Požaduji zjednání okamžité nápravy!! Aby se náhradní autobusová doprava, když už musí být, řídila alespoň k tomu ustanoveným ustanoveným výlukovým jízdním řádem! A aby autobusy řídili kvalifikovaní řidiči, nebo raději nejezdili vůbec a neohrožovali zbytečně životy cestujících! Pokud se bude tato situace opakovat, uvažuji o podání trestního oznámení na ČD, vzhledem k situacím, které dnes nastaly..
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/