Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52538Zpoždění a katastrofická! náhradní autobusová přeprava Nepomuk - Koterov od 7.9.2021

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 hodin 51 minut

Detail stížnosti

Publikováno
07.09.2021, před 3 lety

Renáta Havlová

Znění stížnosti

Katastrofální úroveň náhradní autobusové přepravy /NAP/ 7.9.2021 Nepomuk - Koterov a zpět. Zpoždění více jak hodinu, nemožnost se dostat na přípoj na hlavní nádraží v Plzni včas a zpět už vůbec! Řidiči NAP absolutně neznalí dopravních předpisů i trasy, natož GPS navigace! Arogantní chování k tomu. Přeplněné autobusy, zhruba tak pro třetinu cestujích!!! Všechny naše studující děti by mohly školu okamžitě zabalit - i bez pandemie, pokud bychom je nebyli schopni na hlavní nádr. v Plzni dopravit po vlastní ose, samozřejmě autem! Hurá, ať žije ekologie a úžasná integrovaná doprava na jižním Plzeňsku:-(
Požaduji zjednání okamžité nápravy!! Aby se náhradní autobusová doprava, když už musí být, řídila alespoň k tomu ustanoveným ustanoveným výlukovým jízdním řádem! A aby autobusy řídili kvalifikovaní řidiči, nebo aby raději nejezdili vůbec a neohrožovali zbytečně životy cestujících! Pokud se bude tato situace opakovat, uvažuji o podání trestního oznámení na ČD, vzhledem k situacím, které dnes nastaly..
Bohužel tato situace se opakuje každým rokem a spíše je to jen horší. A nejlepší čas na tyto výluky je vždy v září. Chudáci děti, i my dospělí!
Renáta Havlová


Produkt

Náhradní autobusová přeprava Nepomuk - Koterov od 7.9.2021 /Ždírec - Koterov a zpět/


Požadované řešení

Požaduji zjednání okamžité nápravy!! Aby se náhradní autobusová doprava, když už musí být, řídila alespoň k tomu ustanoveným ustanoveným výlukovým jízdním řádem! A aby autobusy řídili kvalifikovaní řidiči, nebo raději nejezdili vůbec a neohrožovali zbytečně životy cestujících! Pokud se bude tato situace opakovat, uvažuji o podání trestního oznámení na ČD, vzhledem k situacím, které dnes nastaly..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2021 09:02, před 3 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.