Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 11.7.2021 jsem si objednala a zaplatila on line venkovní anténu u společnosti Okay s.r.o.. Od tohoto data je stále má objednávka ve stavu přípravy k expedici. Platba z mého účtu byla stažen 13.7.2021. Po urgencích dne 15.,20.,22.,26.7. jsem se rozhodla 30.7.2021 odstoupit od smlovy. Bylo mi sděleno,že platba mi bude dle obchodních podmínek vrácena do 14 dnů a byl mi slíben kontakt nadřízeného. Dne 2.8.2021 jsem byla kontaktována nadřízeným, který mi sdělil, že jim má objednávka visí v systému a já musím počkat až má objednávka projde k přepravci,pak ji odmítnu převzít a potom mi budou vráceny peníze. Nebyl schopen mi sdělit, jak dlouho to potrvá. Znovu jsem urgovala vrácení platby 16.8.,19.8. a 3.9.2021 samozřejmě bezvýsledně.Znovu mi byl slíben kontakt na nejvyššího nadřízeného.
Detail objednávkTV anténa Evolveo TDE HDO, 45dBi, aktivní, venkovní 1 ks 0 Kč GOPAY Platba - On-line platební kartou 1 ks 1 149 Kč
Z důvodu neochoty řešit můj požadavek s prodejcem, chtěla bych, aby mi uhrazená částka 1 149 Kč byla vrácena. Děkuji
|
Tweet |
Odstoupit od smlouvy a získat zpět své peněžní prostředky je možné prostřednictvím § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (vhodné např. v situaci, kdy je sjednaná dlouhá doba dodání). Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického a euro konformního výkladu i ještě před samotným převzetím.
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.
Zároveň je možné podnikatele vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
se zákazníkem jsme se spojili a situaci vyřešili. Prosíme spotřebitele, aby zkontroloval svůj účet.
Děkujeme.
Týmy OKAY.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
částka mi byla vrácena na účet 20.10.2021. Nicméně mě v půlce listopadu kontaktoval přepravce, že mi veze tuto zásilku, i když v té době už mi peníze byly vráceny.
Děkuji za vyřízení mé stížnosti
Dobrý den,
na základě vyjádření zákazníka prosíme o uzavření stížnosti.
Děkujeme.
Tým OKAY.
Děkujeme stranám za součinnost, stížnost uzavíráme s dosažením dohody.