Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#52544Nedodané zaplacené zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 9 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
08.09.2021, před 3 lety

Marie Gottfriedová

Znění stížnosti

Dne 11.7.2021 jsem si objednala a zaplatila on line venkovní anténu u společnosti Okay s.r.o.. Od tohoto data je stále má objednávka ve stavu přípravy k expedici. Platba z mého účtu byla stažen 13.7.2021. Po urgencích dne 15.,20.,22.,26.7. jsem se rozhodla 30.7.2021 odstoupit od smlovy. Bylo mi sděleno,že platba mi bude dle obchodních podmínek vrácena do 14 dnů a byl mi slíben kontakt nadřízeného. Dne 2.8.2021 jsem byla kontaktována nadřízeným, který mi sdělil, že jim má objednávka visí v systému a já musím počkat až má objednávka projde k přepravci,pak ji odmítnu převzít a potom mi budou vráceny peníze. Nebyl schopen mi sdělit, jak dlouho to potrvá. Znovu jsem urgovala vrácení platby 16.8.,19.8. a 3.9.2021 samozřejmě bezvýsledně.Znovu mi byl slíben kontakt na nejvyššího nadřízeného.


Produkt

Detail objednávkTV anténa Evolveo TDE HDO, 45dBi, aktivní, venkovní 1 ks 0 Kč GOPAY Platba - On-line platební kartou 1 ks 1 149 Kč


Požadované řešení

Z důvodu neochoty řešit můj požadavek s prodejcem, chtěla bych, aby mi uhrazená částka 1 149 Kč byla vrácena. Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2021 14:44, před 3 lety

Odstoupit od smlouvy a získat zpět své peněžní prostředky je možné prostřednictvím § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (vhodné např. v situaci, kdy je sjednaná dlouhá doba dodání). Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického a euro konformního výkladu i ještě před samotným převzetím.

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.

Zároveň je možné podnikatele vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.10.2021 11:19, před 3 lety

Dobrý den,

se zákazníkem jsme se spojili a situaci vyřešili. Prosíme spotřebitele, aby zkontroloval svůj účet.

Děkujeme.
Týmy OKAY.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2022 15:46, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.2.2022 16:14, před 3 lety


Marie Gottfriedová

Dobrý den,
částka mi byla vrácena na účet 20.10.2021. Nicméně mě v půlce listopadu kontaktoval přepravce, že mi veze tuto zásilku, i když v té době už mi peníze byly vráceny.
Děkuji za vyřízení mé stížnosti

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.2.2022 10:03, před 3 lety

Dobrý den,

na základě vyjádření zákazníka prosíme o uzavření stížnosti.

Děkujeme.
Tým OKAY.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2022 09:46, před 3 lety

Děkujeme stranám za součinnost, stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.