Společnost


KUPSEDACKU.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:59
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52545Objednané zboží od 02.05.2021, zaplacené, nedodané

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.09.2021, před 3 lety

Helena Kuzdasová

Znění stížnosti

02.05.2021 jsem si u této společnosti objednala na e-shopu velkou šuplíkovou komodu Cervo, kód MCA-48645WE, uhradila jsem celou částku (12.495,00 Kč), termín dodání měl být 11 týdnů. Nyní je to 19 týdnů, společnost Kupsedacku.cz má dočasně odpojený telefon, na e-maily reaguje automatickou odpovědí s tím, že čerpají do 18.7.2021 dovolenou, a že zboží bude odesláno ihned po 18.7.2021. Nyní prosím o vrácení peněz.


Produkt

Velká šuplíková komoda CEVRO (MSA-48645WE) - bílá, retro styl, 6 šuplíků, cena 12 495,00 Kč


Požadované řešení

Prosím vrácení částky 12 495,00 Kč na můj bankovní účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2021 10:39, před 3 lety

Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Společnost se dle insolvenčního rejstříku nachází aktuálně ve fázi před rozhodnutím o úpadku viz https://isir.justice.cz/isir/eu/evidence_upadcu_detail.do?id=C60E2F081EB6381CE05333F21FAC3BAD

Doporučujeme věřiteli, aby se se svojí pohledávkou přihlásil do insolvenčního řízení, ve kterém by byl jeho dluh uspokojen. Věřitel podává přihlášku pohledávky u příslušného insolvenčního soudu, a to od zahájení insolvenčního řízení až do rozhodnutí soudu o úpadku. K přihláškám, které jsou podány později, insolvenční soud nepřihlíží.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2021 12:21, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.