Počet nahlášených stížností: | 788 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 8 |
Dne 16.8.2021 byla uplatněna u společnosti reklamace prostřednictvím reklamačního formuláře. Od té doby nás servisní společnost a následně přímo nákupní oddělení úkoluje dosíláním různých fotografií a videí. Protože se jedná o dvě vady, které se projevily po druhém použití, první vadný šev na batohu a druhá problém se zpětnou klapkou obou ventilů,odeslali jsme dle pokynů fotografii batohu, nicméně požadavek natočení videozáznamu unikajícího ventilu pod vodou je nemožný. Nelze totiž paddleboard s výtlakem 15 psi ponořit. Domníváme se, že popis závady, že nelze nafouknout protože po vytažení pumpy uniká proudrm vzduch je dostatečný. Dodnes nám nebylo umožněno odeslat paddleboard společnosti k posouzení. Poslední pokyn zněl, že pokud není možné natočit video, máme uplatnit novou reklamaci na prodejně s novou reklamační lhůtou, což dke nás ani není možné, protože reklamace podaná přes eshop stále běží.
Paddleboard Mistral
Výměna, vrácení finančních prostředků.
|
Tweet |
Pokud zboží nelze řádně používat v důsledku opakovaného výskytu vady po opravě nebo má-li zboží větší počet vad, pak má kupující právo na dodání nové věci bez vad, výměnu součásti věci, jakož i na odstoupení od kupní smlouvy. O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci, nebo pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady.
Podle popisu spotřebitele má věc "pouze" dvě vady - nejedná se tedy o větší počet vad ve smyslu § 2169 občanského zákoníku, a není tak možné na základě této skutečnosti odstoupit od smlouvy.
Jestliže obchodník nabídl spotřebiteli uplatnění reklamace na prodejně s novou reklamační lhůtou, je podle nás vhodné této možnosti využít. Domníváme se, že taková reklamace je možná i přes souběžnou reklamaci na e-shopu. Pokud jde o natáčení video záznamů, pak spotřebitel není k něčemu takovému ze zákona povinný, nicméně v takovém případě je nezbytné dodat danou věc prodávajícímu, aby mohl oprávněnost reklamace (resp. vadnost věci) posoudit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Prosíme o uzavření. K této záležitosti nemáme my spravující tuto platformu k dispozici bližší informace, abychom se mohli vyjádřit. Je třeba, aby se případně zákazník se svou zpětnou vazbou znovu obrátit na náš zákaznický servis, kde jej následně bude kontaktovat příslušné oddělení. Děkujeme a pevně věříme, že vše bude nakonec dořešeno k jeho spokojenosti. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
S ohledem na vyjádření společnosti stížnost uzavíráme bez dosažení dohody. Naše právní hodnocení zůstává neměnné. Bude-li mít spotřebitel doplňující otázky, nebo bude-li chtít celou věc ještě zkonzultovat, může se obrátit na naší bezplatnou právní poradnu na čísle 299 149 009.