Společnost


M.B.A. Finance s.r.o.

Počet nahlášených stížností:48
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

16%
84%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#5255Můj dluh vůči Tmobil

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 25 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.12.2014, před 10 lety

Martin Jančo

Znění stížnosti

Milí pracovníci dTestu, Teplice, 13.12.2014
Dobrý den, prosím Vás laskavě, pomozte mi. Zasílám Vám korespondenci s T mobilem, kde jsem si vzal nový mobil a pravidelně jsem platil.Kupní cena mobilu byla 3600,00 Kč a T mobil mi dal celkem zaplatit 8083 Kč - skutečně nevím proč. Vyúčtování mi chodilo poštou a já jsem zažádal, aby mi chodilo elektronicky. A začali potíže. Vznikl mi dluh, který splácím po 200 korun měsíčně, avšak M.B.A. mi nechce uznát splátky. Ale já jsem invalidní a mám problém se zaměstnat. Maminka je dva roky bez práce. Nemáme na to abychom platili víc. Zaplatil jsem si jednou 500 korun a už 3x po 200 korun a pravidelně měsíčně splácím po 200 korun. Proč mi to nechtějí uznat? Prosím, pomozte mi. Prosím. Děkuji. Martin Jančo
P.s. dodávam: sms jsem nedostal od Tmob ani jednou a muj Tmobil nefungoval na mém PC, museli nám to udělat abychom ho mohli na počítači mít, ale v dobu kdy tvrdili že jsem si to měl najít na muj T mob. nám to na našem Pc nefungovalo.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Prví stížnost - neodpověděli podnes.
Martin Jančo

T-Mobile Czech Republic a.s.
Tomíčkova 2144/1
149 00 Praha 4

V Teplicích, 7. 3. 2014

Věc : STÍŽNOST
Opakovaná žádost o zaslání mi vyúčtování za leden 2014
Opakování z roku 2012 ze strany T mobilu

Všechno začalo tím, že jsem si zažádal o zasílání vyúčtování elektronickou poštou. A protože jsem nic neobdržel na mém emailu m.janco91@seznam.cz, zavolal jsem operátorovi a požádal jej o vyúčtování za leden 2014, protože jsem vyúčtování neobdržel.
Jaké bylo mé sklamání a šok, když mi operátorka sdělila, že mám zaplatit 1848 korun. Nechápal jsem. Prý mi zaslali vyúčtování na janco91@seznam.cz. Protože všechny hovory nahrávají, žádám, aby tento hovor byl doklad o tom, co píši. Je to však špatný email.
Podotýkám, že pravidelně měsíčně platím své vyúčtování, avšak maminka nedostala v prosinci z úřadu práce peníze (měla je dostat podle zákona, který ale úřad práce nedodržel) a to byl důvod, proč jsme za mobily zaplatili až dne 6.ledna 2014 za měsíc prosinec 2013. Tedy jsem očekával vyúčtování za leden 2014, který ale doposud nemám s tím, že tam zřejmě ve vyúčtování bude navyše nějakých 150 korun za upomínku za prosinec 2013. A proto jsem volal operátorce. Uslyšíte tam maminku, která se tak rozčilila, že jsem myslel, že skutečně dojde k infarktu.
Proč to rozčilení? Protože Tmobil opět udělal podvod. Jako v roce 2012. Taky jsme se dobíjeli k vyúčtování. Ale tohle je zřejmě systém výdělku Tmobilu. Namísto zaslání vyúčtování, zasíláte prý upomínky, které jako zázrakem nedostaneme! A já jsem taky jako zázrakem tu upomínku prý zaslanou poštou nedostal, i když dostáváme všechnu poštu.
T mobil se kryje tím, že ať se stěžujem na poště, protože prý oni tu upomínku poslali.
Neposlali. My jsme nic nedostali. Dostali jsme jenom upomínku na 1848 korun. Přesně zopakovaný scénář z roku 2012!!!

Okamžitě jste nás dali v roce 2012 do SOLUSU, i když jsme měsíčně – MĚSÍČNĚ, v překladu – každý měsíc pořád platili za T mobil. To, že v roce 2012 nás zavedl operátor, jsme si odnesli my. Ne operátor. A to se kryjete prý nahrávkami. Tak tedy, kde je nahrávka, když jsem před měsícem žádal zaslání vyúčtování za leden 2014? Proč to vyúčtování dodneska nemám? Aby jste mi mohli balit upomínky a tak na mně opětovně vydělávat? Protože ono se to děje. Přesně to se děje. Doprošuji se Vám a proto tento list jde advokátovi JUDr. V., který mi z neznámých důvodů poslal list. Proč z neznámých důvodů? No protože kyž se taky pan doktor koukne na mé platby zjistí, že si platím velice poctivě každý měsíc. A proto nejsem neplatič, jak to Tmobil na mně hází.
Ne já jsem na vině – T mobil mi opětovně do dnešního dne nezaslal vyúčtování za leden 2014. Přitom mé platby jsou následovné:
prosinec 2013 – zaplaceno 6.1.2014 368,00 Kč (z ÚP nedošly dávky)
leden 2014 - zaplaceno 14.1.2014 630,00 Kč
únor 2014 - zaplaceno 18.2.2014 368,00 Kč
únor 2014 - zaplaceno 27.2.2014 450,00 Kč (neměli jsme vyúčtování, placen
odhad)
Ptám se: Proč tedy ta vysoká částka 1848,00 Kč? A k 5.3. částka 831,00 Kč. Kolik tedy v skutečnosti mám platit, když odmítám zaplatit za penále, které jsem nezaříčinil já, ale Tmobil tím, že mi zaslal na špatný email vyúčtování které podnes nemám a pak mně sankcionoval. K 17.2.2014 proč sankce 107 Kč?
A taky: jak je možné, že tak jako v roce 2012, tak i v roce 2014 jsem jako zázrakem nedostal písemnou upomínku z Tmobilu? Proto tenhle list jde do sněmovny poslanců, kteří chystají zákon o telekomunikacích. A proto tenhle list taky jde na telekomunikace. Kdo umí číst – a taky přemýšlet pochopí, že jde o nekalost od T mobilu.
Já si totiž myslím, že mi bylo podle operátorky zasláno vyúčtování na špatný email, namísto m.janco91 na janco 91 a pak následná upomínka neexistovala. Už jenom upomínka na 1848 korun.
Proto žádám spravedlivost, žádám, aby mi jako studentovi nebyly účtovány upomínky vzhledem na pravidelné měsíční platby do dnešního dne. A protože jsem neznal následní platbu, v únoru jsem platil pro jistotu dvakrát. Tak co mi řeknete? Až na prosinec, kdy jsme skutečně nemohli zaplatit za T mobil, jsme to zaplatili myslím 3. ledna, protože pochybil úřad práce, když nám nezaslal v prosinci peníze, platíme si pořád a pravidelně.
Žádám tímto abych skutečně neplatil 1848 korun, ani 1480, protože jsem nezpůsobil tenhle stav. Ja nemůžu za to, že mi bylo vyúčtování zasláno na špatný email a pak ne z mé viny prý mi byla poštou zaslána upomínka, kterou do dnešního dne nemám a pak mi naběhlo vyúčtování které mi řekla operátorka a to na 1848 korun. A pak mi napsal advokát – ale já nevím proč. Ať se zaměří na podvod z Tmobilu.
Když Vám chodí všechna pošta, jak je možné, že se opakuje situace, že právě jen a jen z Tmobilu nám nepřišli upomínky v roce 2012 a v roce 2014?
Nezpůsobil jsem chybu a proto ji odmítám zaplatit.
A taky žádáme výmaz ze SOLUSU. Nejsme neplatiči. Dost bylo teroru v zmysle klamství z Tmobilu.
Žádám stanovisko. Žádám sproštění platby opkované upomínky. Protože jsem nic nezavinil.
Tímto taky žádám, aby mi Tmobil zasílal klasicky poštou vyúčtování – protože jako zázrakem, všechna vyúčtování mi chodili pravidelně. Tak jako šechna pošta. Jenom ty dvě upomínky mi nepřišli. Záhadné, co říkáte?
Martin Jančo, v.r.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Stížnost
Doručená pošta x
info@t-mobile.cz
13. 3.
komu: mně
čeština
slovenština

Přeložit zprávu
Pro jazyk čeština překlad vypnout
Hezký den, pane Jančo,

mrzí mě, že nesouhlasíte s námi vystavenou fakturou. Jelikož jste nehradil vystavená Vyúčtování služeb do data splatnosti, zahájili jsme vymáhací proces. Na dlužnou částku jsme Vás upozorňovali SMS zprávou, tak i písemnou upomínkou. Protože však ani poté nedošlo k úhradě, naúčtovali jsme Vám smluvní pokutu 1 150 Kč, která je naúčtována ve faktuře číslo 2315633714. Ujišťujeme Vás, že postupujeme v souladu s platnými smluvními pravidly.
Zároveň Vám chci sdělit, že máte nastaveno elektronické Vyúčtování služeb, kdy náhled na faktury (až 18 měsíců zpětně) máte na našich internetových stránkách Můj T-Mobile.
Pro ověření správné korespondenční adresy nás prosím kontaktujte telefonicky na našem Zákaznickém centru.
V případě budoucích dotazů se na nás s důvěrou obraťte na adrese: http://www.t-mobile.cz/web/cz/podpora.
S přátelským pozdravem

J.T.
Specialista e-mailové komunikace T-Mobile
_________________________________________________________________________
Tip pro Vás: Administrujte své služby sami a bez čekání! Prostřednictvím Můj T-Mobile si můžete měnit svá nastavení.
>From: X@gmail.com
>To: Zakaznicke centrum T-Mobile
>Subject: Stížnost
>>Date: Thu, 13 Mar 2014 16:56:49 +0100
>>
Žádám zaslání vyúčtování za leden 2014, který doposud nemám, kde očekávám upomínku za prosinec 2013, kdy ÚP mamince nedal ani korunu a to byl duvod, proč jsem nemohl v prosinci vyplatit telefon. Já jsem student bez příjmu. A protože se ÚP nedrží zákonu - povinnost měsíčně vyplácet, je mi líto.
Jak jistě víte, každý měsíc jsem do prosince podlžnosti k Tmobilu platil. A pak taky v únoru jsem platil dvakrát, abych něco doběhl. Ale protože jste mi uvalili pokuty - žádám, aby tyto pokuty byly adresovány Úřadu práce v Teplicích. Oni přeci taky mají povinnosti. My jsme nesolventnost nezapříčinili.
A taky prosím, kolik teď mám zaplatit. Jenom mně laskavě nebombardujte samýma upomínkami, protože jak jsem Vám již oznáil, já jsem z pošty žádnou upomínku nedostal. Proto jsem Vám volal začátkem února, že nemám za leden vyúčtování.
Že se opakuje rok 2012, že taky jsme s maminkou odnesli to, že Váš operátor maminku mylně informoval o výšce platby za daný měsíc, ona to vyplatila, načež o dva měsíce jste ji zavalili pokutama za čin, který nezpusobila.
Tedy: upomínku v lednu z pošty nemám a neměl jsem!!!
Vyúčtování za leden nemám!
lednu jsem platil dvakrát - 6.1. za prosinec, 14.1. za leden co jsem si myslel, že bych odhadem měl platit. Taky v únoru jsem pro jistotu platil sumu, kterou mi řekla operátorka a pak navrh muj odhad.
Suma sumarum jsem do dnešního dne zaplatil: 6.1. 368,00
14.1. 630,00 myslel jsem za leden. V únoru jsem zaplatil 18.2. 368 (řekla operátorka) a pak odhadem 450 korun. Spolu 818,00 Kč.
Já nejsem neplatič, jenom jsem zažádal o změnu vyúčtování a to na elektronickou formu a jakmile jsem o to zažádal, udělali jste mi ze života peklo a házíte na mně samé upomínky. Zdurazňuji: vyúčtování jsem nedostal za leden 2014, ani upomínku poštou, o celém problému jsem se dověděl až z telefonického rozhovoru, kdy jsem se ptal co se děje, proč nemám vyúčtování.
Žádám, aby jste moji poctivost brali v potaz, zároveň vyhlasuji, že ačkoliv jsem dané nezpusobil, odmítám platit upomínky.
Jako zajímavost uvádím, že tak jako v roce 2012, kdy jste mi tvrdili že jste mi poštou zaslali upomínku a já ji nedostal a následnľ jsem netušil že jste mi řekli špatnou informaci o výši fakturi (tedy mamince) tak i toho roku jakmile jsem přešel na emailové vyúčtování, toto mi nepřišlo, ani upomínka poštou, kterou jste mi prý zaslali. Koncem února jsem jenom dostal upomínku na 1848 Kč. Odmítám.
Proto jsem se obrátil na Telekomunikace, protože ať konečně vidí, že ne já zpusobuji tyhle problémy, ale Tmobil. A odmítám tedy platit co jsem nezpusobil už i vzhledem na pravidelné každoměsíční platby.
Jančo Martin v.r.
M. J., maminka, v.r.
Zásady komunikace, které společnost T-Mobile Czech Republic a.s. užívá při sjednávání smluv, jsou uvedeny zde http://www.t-mobile.cz/zasady. Není-li v zásadách uvedeno jinak, nepředstavuje tato zpráva konečný návrh na uzavření či změnu smlouvy ani přijetí takového návrhu. The communication principles which T-Mobile Czech Republic a.s. applies when negotiating contracts are defined here http://www.t-mobile.cz/principles. Unless otherwise stated in the principles, this message does not constitute the final offer to contract or an amendment of a contract or acceptance of such offer.
Mia
17. 3.

komu: info
Žádám tímto o splátkový kalendář ve výši 100 korun měsíčně, protože jsem student bez příjmu a maminka z ÚP taky nemá žádný příjem. Hledá si práci a jakmile ji bude mít, budu moci dluh snad zaplatit.
Víte dobře, že jsem platil pořád poctivě bez problém do doby, pokud jsem nezažádal o změnu vyúčtování přes internet. Pak začali potíže, protože to první vyúčtování jsem nedostal a taky jsem nedostal ani prý písemnou upomínku a pakse mi to začalo nabalovat, první částku kterou jste mi řekli byla 1848 korun! Žádám tedy o splátkový kalendář. Jančo

Dne 13. března 2014 20:19 napsal(a):
dorucenka@t-mobile.cz
17. 3.
komu: mně
čeština
slovenština

Přeložit zprávu
Pro jazyk čeština překlad vypnout
Dobrý den,
děkujeme za Váš e-mail. S odpovědí se Vám ozveme telefonicky nebo e-mailem nejpozději do dvou dnů.
A aby to příště bylo jednodušší, můžete využít šikovný kontaktní formulář na www.t-mobile.cz/kontakt, kde pro Vás máme již připraveny i odpovědi na většinu vašich dotazů.
Děkujeme, že jste s námi, a přejeme Vám krásný den.
Váš T-Mobile
__________________________________________________________
Tel.: 4603 ze sítě T-Mobile, (+420) 603 604 603; http://t-mobile.cz Tato zprava byla odeslána automaticky, prosím neodpovídejte na ni.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Odpověď jsem nedostal! Pak jsem maturoval a vše jsem ztratil ze zřetele. A pak mně oslovila M.B.A:, nakřičali na mně jako bych byl nějakej vagabund nebo co, prý okamžitě z ruky musím zaplatit vyše 8 tisíc korun. Ale já ještě pořád nemám práci a nepracuji, mám jenom invalidní důchod 4600 korun,maminka je 2 roky bez zaměstnání, dostáváme jenom pár korun na bydlení. To je vše. Jsme chudobní, ne však nekorektní a nečestní, jak oni s náma jednají. Prosím, jak se dovolat spravedlivosti. Každý měsíc teď splácím 200 korun, víc nemohu, psal jsem téhle společnosti, jenom se vyhrážejí. Pomozte nám prosím. Pomozte. Do doby, pokud jsem nepožádal o změnu dodání vyúčtování z dodání poštou na internetové dodání, mám tenhle problém. Tohle se nám s mamminkou stalo již v roce 2012 a nedovolaly jsme se pomoci, dali nás na vymáhání a do Solus. A přitom my jsme do doby pokud jsme nepožádali o elektronický výpis - pravidelně měsíčně platili. Oni to ale nezohledňují. Platím měsíčně 200 korun, můžu se prokázař výpisem z účtu. Pomozte nám prosím. Protože dnes mi přišel list od M.B.A (odpověď na můj list z 27.8.2014 nebyl žádný) s tím, že to předají advokátovi a prý budu platit tisíce. Proč? Já přeci nejsem zloděj. Pomozte. Prosím, pomozte nám. Tady je můj list na M.B.A, na který mi nikdo neodepsal.Platím měsíčně pravidelně, i předtím jsem přeci platil pravidelně každý měsíc.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Dne 27.8.2014 jsem zaslal tuhle žádost společnosti M.B.A.:
M.B.A.Finance s.r.o. T-Mobile Czech Republic a.s.
k rukám ředitele společnosti
Opletalova 1603/57 Tomíčkova 2144/1
110 00 Praha 1 148 00 Praha 4
Žádost o splátkový kalendář ve věci 1080950943 – T-mobil
V březnu t.r. jsem „si psal“ s T-mobilem, protože jsem měl potíže z jejich strany. Tak jsem požádal zasílání vyúčtování elektronickou poštou. A stalo se – opakovaně jako v roce 2012 (kdy mamince udělali to samé). A sice vyúčtování, jakmile jsem si požádal o změnu zasílání vyúčtování na elektronickou formu, tak jsem nedostal vyúčtování ani poštou ani elektronicky a tedy jsem zaplatil jenom přibližnou částku (od oka) abych nebyl dlužen. Tohle nikdo nebere v potaz, ale velice rychle se to dá zjistit. Stalo se, že mi naúčtovali pokutu, aniž bych byl zodpovědný za to, že mi nebylo zasláno vyúčtování ani poštou ani elektronicky a proto jsem oponoval proti pokutě. Nebylo to uznáno. Přesně se situace opakovala jako v roce 2012 u maminky.
Tedy v březnu po zbytečném oponování proti pokutě jsem požádal o splátkový kalendář, na žádost kterou mi nebylo do dnešního dne ze společnosti T-mobil odpovězeno. V příloze přikládám výpis z internetové komunikace s T-mobilem.
Já jsem maturoval a proto jsem vše ztratil z pozornosti. Odpověď mi z T-mobilu nedošla a nevím proč mně T-mobil doslova vyhodil. Ani odpověď na mou žádost o splátk. kalendář mi neposlali, jenom mně vyhodili.
Jsem invalidní 23 letý občan, je mi velice líto, že společnost T-mobil takhle necitelně manipuluje se svými zákazníky. Svůj dluh uznávám, neuznávám pokuty, které jsem obdržel i když jsem se domáhal zaslání vyúčtování. A taky je tu skutečnost, že i když jsem neobdržel žádné vyúčtování z T-mobilu, zaplatil jsem přibližnou částku, abych nebyl dlužen – a stejně mi dali vysokou pokutu.
I když neznám důvod vyhození, žádám však o splátkový kalendář. A sice z titulu že jsem invalidní občan, nedaří se mi najít zaměstnání, proto žádám o splátkový kalendář ve výši 100 Kč měsíčně. V příloze dokládám fotokopie invalidity a taky komunikace s Tmob.
Podotýkám, že jsem minulý měsíc uhradil 500 korun, takže částka k úhradě se znížila na 8053 Kč. Žádám tedy o jednostokorunové splátky s možností, když mi to v některém měsíci vyjde, abych mohl zaplatit i více. Jsem nezaměstnaný invalidní občan zatím bez peněz z ÚP a sociálky. Věřím, že se brzo dočkám nějakých peněz jako nezaměstnán, abych i mohl své podlžnosti splácet.
A protože z T-mobilu jsem se nedočkal žádné odpovědi v březnu 2014, zasílám uvedené na vědomí k rukám ředitele společnosti. Protože kdyby mi společnost T-mobil byla odsouhlasila již v březnu 2013 splácení, nebylo by zapotřebí tohle zasílat vymáhačské firmě. Ale mně to připadá že to dělá T-mobil schválně a schválně takhle poškozuje své zákazníky.
Očekávám správu jak od ředitele společnosti T-mobil, tak i ze společnosti M.B.A. – vymáhačství. Cítím se skutečně poškozen firmou T-mobil.
S pozdravem
Přílohy: 2 strany internet.komunikace s T-mob.
Potvrhzení invalidity
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
P.s. Na základě telef. rozhovoru s pracovnicí Č. z vymáhačské společnosti zasílám písemné vyjádření k uvedenému: vysvětlil jsem pracovnici, že kromě invalid.důchodu nemám jiný příjem a tudíž mám problém se zaplacením 4x částky 2100 korun - takovéhle vysoké platby. Obracím se tedy na ředitele společnosti T-mobil o osobní zásah k uvedenému. Protože jste nebrali v potaz moji žádost splácení po 100 korun jako T-mobil měsíčně a uvrhli jste mně vymáhačské společnosti. Je to hanba pro takový megapodnik jakým Tmobil je, že jste nezohlednili že jsem jenom požádal o internetové bankovnictví a nic jsem nedostal – i tak jsem zaplatil přibližnou částku jako úhrau za měsíc, kdy jsem neobdržel vyúčtování. A okamžitě jste mi dali pokutu 1050 nebo 1150 korun. Protestoval jsem proti tomu – vždyř jste museli vidět že jsem splatil přibližnou výši měsíční úhrady. Proč tedy ta pokuta? A proč jste mi neodsouhlasili měsíční splátky po 100 korun měsíčně jako invalidnímu studentovi bez příjmu?
Hanba společnosti T-mobil. Všechto tohle posouvám na internet. Protože se cítím právem velice poškozen.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Stížnost
Doručená pošta x
info@t-mobile.cz
13. 3.
komu: mně
čeština
slovenština
Přeložit zprávu
Pro jazyk čeština překlad vypnout
Hezký den, pane Jančo,
mrzí mě, že nesouhlasíte s námi vystavenou fakturou. Jelikož jste nehradil vystavená Vyúčtování služeb do data splatnosti, zahájili jsme vymáhací proces. Na dlužnou částku jsme Vás upozorňovali SMS zprávou, tak i písemnou upomínkou. Protože však ani poté nedošlo k úhradě, naúčtovali jsme Vám smluvní pokutu 1 150 Kč, která je naúčtována ve faktuře číslo 2315633714. Ujišťujeme Vás, že postupujeme v souladu s platnými smluvními pravidly.
Zároveň Vám chci sdělit, že máte nastaveno elektronické Vyúčtování služeb, kdy náhled na faktury (až 18 měsíců zpětně) máte na našich internetových stránkách Můj T-Mobile.
Pro ověření správné korespondenční adresy nás prosím kontaktujte telefonicky na našem Zákaznickém centru.
V případě budoucích dotazů se na nás s důvěrou obraťte na adrese: http://www.t-mobile.cz/web/cz/podpora.
S přátelským pozdravem
J.T.
Specialista e-mailové komunikace T-Mobile
_________________________________________________________________________
Tip pro Vás: Administrujte své služby sami a bez čekání! Prostřednictvím Můj T-Mobile si můžete měnit svá nastavení.
>From: jamireed.m@gmail.com
>To: Zakaznicke centrum T-Mobile
>Subject: Stížnost
>
>Date: Thu, 13 Mar 2014 16:56:49 +0100
>
Žádám zaslání vyúčtování za leden 2014, který doposud nemám, kde očekávám upomínku za prosinec 2013, kdy ÚP mamince nedal ani korunu a to byl duvod, proč jsem nemohl v prosinci vyplatit telefon. Já jsem student bez příjmu. A protože se ÚP nedrží zákonu - povinnost měsíčně vyplácet, je mi líto.
Jak jistě víte, každý měsíc jsem do prosince podlžnosti k Tmobilu platil. A pak taky v únoru jsem platil dvakrát, abych něco doběhl. Ale protože jste mi uvalili pokuty - žádám, aby tyto pokuty byly adresovány Úřadu práce v Teplicích. Oni přeci taky mají povinnosti. My jsme nesolventnost nezapříčinili.
A taky prosím, kolik teď mám zaplatit. Jenom mně laskavě nebombardujte samýma upomínkami, protože jak jsem Vám již oznáil, já jsem z pošty žádnou upomínku nedostal. Proto jsem Vám volal začátkem února, že nemám za leden vyúčtování.
Že se opakuje rok 2012, že taky jsme s maminkou odnesli to, že Váš operátor maminku mylně informoval o výšce platby za daný měsíc, ona to vyplatila, načež o dva měsíce jste ji zavalili pokutama za čin, který nezpusobila.
Tedy: upomínku v lednu z pošty nemám a neměl jsem!!!
Vyúčtování za leden nemám!
lednu jsem platil dvakrát - 6.1. za prosinec, 14.1. za leden co jsem si myslel, že bych odhadem měl platit. Taky v únoru jsem pro jistotu platil sumu, kterou mi řekla operátorka a pak navrh muj odhad.
Suma sumarum jsem do dnešního dne zaplatil: 6.1. 368,00
14.1. 630,00 myslel jsem za leden. V únoru jsem zaplatil 18.2. 368 (řekla operátorka) a pak odhadem 450 korun. Spolu 818,00 Kč.
Já nejsem neplatič, jenom jsem zažádal o změnu vyúčtování a to na elektronickou formu a jakmile jsem o to zažádal, udělali jste mi ze života peklo a házíte na mně samé upomínky. Zdurazňuji: vyúčtování jsem nedostal za leden 2014, ani upomínku poštou, o celém problému jsem se dověděl až z telefonického rozhovoru, kdy jsem se ptal co se děje, proč nemám vyúčtování.
Žádám, aby jste moji poctivost brali v potaz, zároveň vyhlasuji, že ačkoliv jsem dané nezpusobil, odmítám platit upomínky.
Jako zajímavost uvádím, že tak jako v roce 2012, kdy jste mi tvrdili že jste mi poštou zaslali upomínku a já ji nedostal a následnľ jsem netušil že jste mi řekli špatnou informaci o výši fakturi (tedy mamince) tak i toho roku jakmile jsem přešel na emailové vyúčtování, toto mi nepřišlo, ani upomínka poštou, kterou jste mi prý zaslali. Koncem února jsem jenom dostal upomínku na 1848 Kč. Odmítám.


Zásady komunikace, které společnost T-Mobile Czech Republic a.s. užívá při sjednávání smluv, jsou uvedeny zde http://www.t-mobile.cz/zasady. Není-li v zásadách uvedeno jinak, nepředstavuje tato zpráva konečný návrh na uzavření či změnu smlouvy ani přijetí takového návrhu. The communication principles which T-Mobile Czech Republic a.s. applies when negotiating contracts are defined here http://www.t-mobile.cz/principles. Unless otherwise stated in the principles, this message does not constitute the final offer to contract or an amendment of a contract or acceptance of such offer.

Mia
17. 3.
komu: info
Žádám tímto o splátkový kalendář ve výši 100 korun měsíčně, protože jsem student bez příjmu a maminka z ÚP taky nemá žádný příjem. Hledá si práci a jakmile ji bude mít, budu moci dluh snad zaplatit.
Víte dobře, že jsem platil pořád poctivě bez problém do doby, pokud jsem nezažádal o změnu vyúčtování přes internet. Pak začali potíže, protože to první vyúčtování jsem nedostal a taky jsem nedostal ani prý písemnou upomínku a pakse mi to začalo nabalovat, první částku kterou jste mi řekli byla 1848 korun! Žádám tedy o splátkový kalendář. Jančo

Dne 13. března 2014 20:19 napsal(a):
dorucenka@t-mobile.cz
17. 3.
komu: mně
čeština
slovenština
Přeložit zprávu
Pro jazyk čeština překlad vypnout
Dobrý den,
děkujeme za Váš e-mail. S odpovědí se Vám ozveme telefonicky nebo e-mailem nejpozději do dvou dnů.
A aby to příště bylo jednodušší, můžete využít šikovný kontaktní formulář na www.t-mobile.cz/kontakt, kde pro Vás máme již připraveny i odpovědi na většinu vašich dotazů.
Děkujeme, že jste s námi, a přejeme Vám krásný den.
Váš T-Mobile
__________________________________________________________
Tel.: 4603 ze sítě T-Mobile, (+420) 603 604 603; http://t-mobile.cz Tato zprava byla odeslána automaticky, prosím neodpovídejte na ni.


Produkt

Splácím měsíčně po 200 korun, já i maminka jsme bez práce,otec zemřel a já jsem inval.1. st.


Požadované řešení

Prosím Vás o pomoc v tom, aby mi M.B.A. konečně uznalo splácení mého dluhu po 200 korun měsíčně. Celkem mi dali zaplatit 3600 Kč za nový telefon a do výše 8083,00 Kč mi napočítali - nevím co. Platím je měsíčně. 20.8.2014 - 500,00 Kč, 25.9.2014 zaplaceno 200,00 Kč, 14.10.2014 zaplaceno 200,00 Kč, 20. listopadu zaplaceno 200,00 Kč,zítra internetbankingem zaplatím dalších 200 Kč. Čili z dluhu 8083 Kč k zítřejšímu dni dlužím 6983,00 Kč.Ale nemám je v hotovosti. Proto Vás prosím, aby mi uznali tyhle splátky, více splácet nemůžu, s maminkou totiž nemáme ani životní minimum.Lze se přesvědčit. Děkuji. S poděkováním Martin Jančo


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2015 14:59, před 10 lety

Společnost je povinna zákazníkovi poskytované služby vyúčtovat ve formě, jakou si zvolil. Dokud spotřebiteli nejsou služby řádně vyúčtovány a nejedná-li se o pevně stanovenou částku, není možné požadovat úroky z prodlení. V tomto bodě záleží na skutečnosti, jakým způsobem měla společnost spotřebiteli vyúčtování dodat a zda tuto povinost splnila. Pokud vyúčtování mělo a bylo zasláno formou samoobsluhy a ta nebyla spotřebiteli dostupná z důvodů, které nejsou na straně společnosti, vyúčtování by se považovalo za dodané.

Nezaplatil-li účastník ve lhůtě splatnosti uvedené na vyúčtování ceny za poskytnuté služby, operátor má povinnost prokazatelně účastníka upozornit a stanovit mu náhradní lhůtu plnění ne kratší než 1 týden ode dne dodání upozornění. Dodání upomínky musí být schopný prokázat operátor, jinak nemůže požadovat její úhradu. Obecně platí, že cena za prokazatelné upozornění musí být nákladově orientovaná.

Co se týká smluvní pokuty za nezaplacení vyúčtování včas, není nám známo, jakým způsobem byla mezi účastníky smluvní pokuta sjednána. Pokud ale nebyla součástí smlouvy hlavní, ale pouze se necházela ve smluvních podmínkách, lze v souladu s nálezem Ústavního soudu sp. zn. I.ÚS 3512/11 ze dne 11. 11. 2013 takové ujednání považovat za neúčinné ("v rámci spotřebitelských smluv ujednání zakládající smluvní pokutu zásadně nemohou být součástí tzv. všeobecných obchodních podmínek, nýbrž toliko spotřebitelské smlouvy samotné").

K ostatním nákladům na vymáhání se nemůžeme plně vyjádřit, protože nám není známo, z jakého titulu jsou společností vymáhány. Obecně můžeme uzavřít, že by se mělo jednat pouze o náklady, které jsou nutnými náklady spojenými s účelným vymáháním pohledávky a společnosti skutečně vznikly.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2015 15:20, před 10 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.