Společnost


Silentium

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#52551SMS od společnosti Silentium

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.09.2021, před 3 lety

Vladimír Štill

Znění stížnosti

V zásadě se jedná o problém, který je na stránkách se stížnostmi v D-Test popisován vícekrát. Díval jsem se na službu "vyčisti" a před dokončením objednávky jsem ze stránek odešel. U operátora Vodafone mi byla účtována částka 99 Kč za sms. Z telefonního čísla 90309099 jsem obdržel potvrzení platby pro Silentium s odkazem, kde najdu své přihlašovací údaje. Nikde jsem se nepřihlásil a službu jsem neobjednával.


Požadované řešení

Požaduji vrátit peníze za neobjednanou službu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2021 15:50, před 3 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2021 12:03, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.