Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
V zásadě se jedná o problém, který je na stránkách se stížnostmi v D-Test popisován vícekrát. Díval jsem se na službu "vyčisti" a před dokončením objednávky jsem ze stránek odešel. U operátora Vodafone mi byla účtována částka 99 Kč za sms. Z telefonního čísla 90309099 jsem obdržel potvrzení platby pro Silentium s odkazem, kde najdu své přihlašovací údaje. Nikde jsem se nepřihlásil a službu jsem neobjednával.
Požaduji vrátit peníze za neobjednanou službu
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.