Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Chtěl bych si stěžovat na kvalitu služeb.
Do roku 2013 jsem byl přes 10 let pravidelně platícím klientem. Na podzim 2013 jsme se stěhovali na novou adresu v rámci jednoho města. Opakovaně jsem byl ujišťován, že přeložení ADSL linky v místě bydliště je bezproblémové za cenu 1,- Kč. Následně se v rozporu s proklamacemi operátorů, na info lince i webových stránkách ukázalo, že přeložení linky je možné jen s finanční spoluúčastí (dle vyjádření jednoho operátora O2 měla zastavené investice). Tuto spoluúčast nikdo nebyl schopen vyčíslit částka se lišila v rozpětí 5 - 20 tis. Kč. Zrušili jsem tedy linku a zvolili wifi připojení původně místního poskytovatele, kterého koupil Internet Home dceřiná společnosti O2. Zhruba rok jsme využívali tuto službu ke spokojenosti . Nyní přišel dopis že od ledna ruší vysílač, který využíváme a nabízejí nám že za 1 Kč zřídí ADSL, sice budeme platit o 100,- Kč měsíčně více nicméně zřízení a instalace technikem bude za 1,- Kč. Následně jsem byl na infolince InternetHome ubezpečen, že nabídka platí. Časem jsme byli informování, že nabídka není realizovatelná bez další naší finanční spoluúčasti, kterou nebyl nikdo schopný vyčíslit. Operátoři infolinky O2 se vymlouvají na Internet Home a operátoři linky Internet Home se vymlouvají na O2. Operátoři O2 nabízejí jiné možnosti připojení k internetu za mimořádně výhodnou cenu, která je cca 2X vyšší než kolik jsme platili dosud a ještě s datovým limitem. Poskytované informace jsou zmatečné a odporující si. Naposledy nám byla doručena smlouva, kde se O2 zavazuje zřídit službu do 21 dnů pokud technické měření prokáže realizovatelnost zřízení služby, (tel. dráty nám vedou pod okny). Internet Home nereaguje na písemnou komunikaci. Při tomto přístupu skutečně není divu, že O2 (internetHome) ztrácí zákazníky.
A/ zřízení O2 pevné linky, tak jak bylo nabídnuto dopisem od firmy Internet Home za 1.- Kč
B/ omluvu za nekorektní a zmatečné informace poskytované pracovníky infolinek O2 a Internet Home
|
Tweet |
Spotřebitel by měl v této situaci především komunikovat pouze se subjektem, který mu nabídku předložil. Z právního hlediska se totiž jedná o dva odlišné subjekty. Není známo známo, že by zde bylo nějaké zplnomocnění k jednání.
V tomto případě je důležité rozlišit, zda se jednalo o nabídku nebo inzerci. Pokud se jednalo o návrh na uzavření smlouvy, platí, že spotřebitel může nabídku přijmout ve stanovené lhůtě. Není-li lhůta uvedena, lze nabídku přijmout v době přiměřené povaze navrhované smlouvy a rychlosti prostředků, jež navrhovatel použil pro zaslání nabídky. Nabídka je neodvolatelná, je-li to v ní výslovně vyjádřeno, anebo dohodnou-li se tak strany. Nabídka je rovněž neodvolatelná, plyne-li to z jednání stran o uzavření smlouvy, z jejich předchozího obchodního styku, anebo ze zvyklostí. Nabídkou je oferent vázán a spotřebitel jí může přijmout.
Nemožnost realizace závazku může ovlivnit nemožnost plnění. Stane-li se dluh po vzniku závazku nesplnitelným, zaniká závazek pro nemožnost plnění. Plnění není nemožné, lze-li dluh splnit za ztížených podmínek, s většími náklady, s pomocí jiné osoby nebo až po určené době.
Společnost Internethome, s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.