Společnost


Systém Centre s.r.o.

Počet nahlášených stížností:116
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

83%
17%
Toto skore je založeno na 12 stížnostech.

#52561Reklamace a odstoupení od kupní smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 25 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.09.2021, před 3 lety

Andrea Zabloudilová

Znění stížnosti

Zakoupila jsem mobil Nokia 6300,po čase jsem zjistila,že u něj nefunguje bluetooth a baterie se rychle vybíjí,proto jsem ho dne 12.7.2021 odeslala k reklamaci,ta byla přijata a vady uznány 14.7.pod číslem 4***5.Mobil mi byl vrácen 5.8.údajně opravený což jsem,ale nemohla zjistit,protože u něj chyběla nabíječka.5.8.jsem jim tedy o chybějící nabíječce napsala,žádná reakce tak jsem 10.8.napsala znovu,odepsala Kateřina Č.,že kolegyně na ni zapomněla a ihned ji odesílá.13.8.jsem se opět připomněla a bylo mi odpovězeno,že nabíječka byla 6.8.odeslána na mou adresu(do dnešního dne nepřišla).16.8.jsem mobil odeslala do sídla společnosti i s Odstoupením od kupní smlouvy pro překročení lhůty k vyřízení reklamace dle vašeho vzoru s tím,že chci vrátit 1460,-za mobil a 266,-za poštovné za obě reklamace.30.8.přišel e-mail,že moje reklamace bude zaevidována a bude vyřízena do 30.dnů,na odstoupení od kupní smlouvy nebo navrácení peněz žádná reakce,nemám mobil ani peníze.O mobil již nestojím neboť jsem si za tu dobu musela koupit jiný.


Produkt

Nokia 6300,nefunkční bluettoth,slabá baterie,firma po opravě neposlala zpět s mobilem nabíječku


Požadované řešení

Navrácení částky 1460,- za mobil a 266,- poštovné za reklamce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2021 17:01, před 3 lety

V souladu s ustanovením § 2944 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, za poškození, ztrátu nebo zničení věci (nebo jejího příslušenství - v tomto případě nabíječka) odpovídá ten, kdo ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při přepravě či skladování věci.

Reklamační protokol by v tomto případě mohl sloužit k prokázání stavu věci v době předání k reklamaci, pokud by vzhledem k povaze poškození (zjevné) bylo možné předpokládat, že bude v protokolu v rámci zhodnocení stavu věci uvedeno. Vzniklou škodu je vhodné namítnout ihned při převzetí, aby subjekt nemohl namítnout, že k ní došlo v mezidobí.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.10.2021 09:34, před 3 lety

Dobrý den, dle naší evidence byl tento případ vyřešen již v průběhu měsíce září vrácením peněz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2022 15:48, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.2.2022 18:54, před 3 lety


Andrea Zabloudilová

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den, ano peníze za mobil mi byli po nějakých tahanicích konečně vráceny, nicméně o částku 266,- za poštovné ne mou vinou vynaložené jsem přišla.