Společnost


XXXLutz CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:127
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52562Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.09.2021, před 3 lety

Zuzana Hřebíčková

Znění stížnosti

Začátkem června jsem na pobočce v Brně zakoupila dětskou palandu Jakob. Číslo produktu 000982000601
PALANDA JAKOB
BUK MASIV, PŘÍR.LAKOVANÝ LGF: 2X90X200 CM, VČ.LAM.R. Š/V/H: 207X150X97 CM. Dodací lhůta byla 8 týdnů, tedy do začátku srpna 2021. Bohužel postel stále není i přes několik výzev dodána. Vadí mi nedostatek informací k lhůtě dodání, i to, že mne nikdo o prodloužení lhůty nekontaktoval. Postel nutně potřebuji, vzhledem k tomu, že za 14 dní mám jet do porodnice a dětský pokoj pro staršího sourozence není dodělán. Bohužel pokud postel nebude dodána během tohoto týdne budu nucena odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněz. A bohužel váš obchod již nenavštívím.


Produkt

Číslo produktu 000982000601 PALANDA JAKOB BUK MASIV, PŘÍR.LAKOVANÝ LGF: 2X90X200 CM, VČ.LAM.R. Š/V/H: 207X150X97 CM Položka: 1


Požadované řešení

Dodání postele během tohoto, maximálně příštího týdne, to jest do 17. září. Jinak vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2021 09:50, před 3 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2021 12:08, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.