Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dne 24. 8. 2021 jsem si na pobočce objednala zboží, zaplatila ho terminálem a ještě večer jsem ho zrušila. Spíš jsem chtěla zrušit jen jednu objednanou službu, ale nešlo to, tak jsem zrušila celou objednávku. Nějak jsem nečekala, že to bude trvat. Když jsem nedostala peníze zpět (27 041 Kč), tak jsem volala. Bylo mi řečeno, že se peníze vrací do 3 - 5 dnů. nedorazily. Podívala jsem se na dobropis, bylo tam do 8. 9. 2021, což bylo včera, nic mi neposlali. Volala jsem včera, že jim mám dát číslo účtu. Udělala jsem, i když jsem platila kartou a je zcela normální vracet peníze na kartu. Dnes jsem znovu volala a prý dalších 3 - 5 dní.
Mobilní telefon iPhone 12 128GB fialová
Vrácení peněz
|
Tweet |
Odstoupit od smlouvy a získat zpět své peněžní prostředky je možné prostřednictvím § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického a euro konformního výkladu i ještě před samotným převzetím.
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
děkujeme za posouzení. Se zákaznicí jsem se nyní spojila telefonicky s omluvou a informací, že finanční prostředky z naší strany byly již odeslány na zaslaný účet. Měla by je obdržet v nejbližších dnech. Zároveň od nás dostala kompenzaci.
Věřím, že případ je takto v pořádku dořešen.
Děkuji a přeji krásný den, Dita, péče o zákazníky
Děkujeme společnosti za součinnost. Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku a žádáme jí o potvrzení výše uvedeného stanoviska společnosti a případné uzavření stížnosti.
Hodnocení:
Komentář: Dnes jsem konečně dostala platbu na účet a dárkový poukaz na 300 Kč. Jsem ráda, že mám peníze zpátky, ale pěkně mě štve, že jim to tak trvalo a že jsem několikrát volala a vždy mi bylo řečeno, že do 3 až 5 pracovních dní. Zajímalo by mě, jak dlouho a jestli vůbec bych svoje peníze dostala, kdybych to nenapsala sem.
Děkujeme stranám za součinnost a stížnost tímto uzavíráme.