Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zdravím,
opakovaně se mi stává, že mi je doručena výzva k vyzvednutí zásilky, protože jsem nebyla zastižena, což je nemožné, protože pracuji z domu a jsem doma v podstatě celý den. Dneska mi byla znovu vložena do schránky výzva k vyzvednutí, i když jsem od rána doma. Jak jsem zmiňovala, není to poprvé a předpokládám, že si paní doručovatelka usnadňuje práci a rovnou hází do schránky výzvy k vyzvednutí, bohužel mě to celkově ztěžuje život, protože pracovní doba mi ne vždy končí v časech, že bych se stihla na poštu dostavit. Pro mě jsou to akorát zbytečné komplikace. Ráda bych podotkla, že zvonek je správně označený, funguje i jméno na schránce je čitelné.
Poprosila bych prosím o případné vyřešení nebo nějaké pokárání doručovatelky, protože je to pak zbytečná komplikace.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman