Společnost


Transport JK a Partners s.r.o. " v likvidaci "

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52565Neberou telefony, nelze se domluvit

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
09.09.2021, před 3 lety

Dita Cachová

Znění stížnosti

Tchán dostává od firmy RYCHLÉ ŘEŠENÍ POHLEDÁVEK s.r.o. výzvu k úhradě pohledávky od společnosti Energy asociace energetických poradců s.r.o. Nevíme, zač se má zaplatit, s firmou ENERGY se nelze domluvit, telefon zvedá záznamník a je přehlcen vzkazy. Rychlé řešení pohledávek také nebere telefon. Vymáhají částku 5.700,-. Prosím o radu, jak dál. Děkuji Cachová


Požadované řešení

Zkontaktování s firmou ENERGY asociace energetických poradců s.r.o.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2021 12:13, před 3 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na dotaz spotřebitele.

Co se týče společnosti Rychlé řešení pohledávek s.r.o.: Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Před vyplacením jakékoli částky třetí osobě (jiné společnosti) má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.

Pokud je o neexistenci dluhu spotřebitel přesvědčen, je vhodné o tom informovat společnost, které byla údajná pohledávka postoupena - tedy Rychlé řešení pohledávek s.r.o. Neexistuje-li dluh spotřebitele vůči společnosti, není ani společnost, které je pohledávka postoupena, oprávněna údajnou pohledávku vymáhat. Společnost nemůže ani žádat, aby spotřebitel zaplatil poplatek za vymáhání údajného dluhu. To vyplývá z rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR, sp. zn. 32 Cdo 1733/2008.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2021 11:48, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.