Společnost


Jiří Švrdlík

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52570Nesouhlas se způsobem vyřízení reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.09.2021, před 3 lety

Kamila Jirků

Znění stížnosti

Dne 31.5.2021 jsem koupila šaty na zip s kapucí v prodejně Moda Moretti MoMo, Hlavní třída 103, Ostrava - Poruba. Šaty jsem nenosila ani neprala,v lemu kapuce v látce na jsem objevila dírku. Než jsem zboží šla reklamovat, poradila jsem se se švadlenou v krejčovství a ta mi řekla, že se jedná o oblečení horší jakosti (materiál i ušití) a že vadu nelze opravit a že pokud se spraví, oprava bude viditelná a že v prodejně mám rozhodně žádat vrácení peněz. Dne 15. 6. 2021 jsem šaty v prodejně Poštovní 9 Ostrava, reklamovala u paní vedoucí Moretti. Mnou navrhovaný způsob reklamace byl vrácení peněz. Sdělila mi pak, že mě o výsledku reklamace budete informovat již za týden. Ale nakonec mi napsala SMS, že mé reklamace je vyřízena, až úplně ten poslední 30.den, tedy 15.7.2021. Do prodejny jsem se dostavila následující den 16.7.2021 a prodávající mne informovala, že má reklamace byla vyřízena spravením. Spravovaná místa jsem si prohlédla a prodávající jsem sdělila, že nesouhlasím se způsobem vyřízení mé reklamace a že mou reklamaci nepovažuji za vyřízenou. Reklamaci jsem tedy zatím nepodepsala a nepřebrala. Prodávající v prodejně mi řekla, že reklamaci mám řešit s paní vedoucí Moretti, proto jsem ji napsala email s mým nesouhlasem se způsobem vyřízení reklamace a že se nejedná se o řádné vyřízení reklamace. Majitel firmy pan Jiří Švrdlík mi odepsal, že podle jeho a odborného názoru v mém případě postupovali v souladu s platnými zákony a postupy z nich vycházející. Proto nadále trvají na postupu při řešení mé reklamace. 9.8.2021 jsem si v prodejně šaty vyzvedla a do reklamačního listu (originálu i do kopie) jsem napsala, že nesouhlasím se způsobem vyřízení reklamace. Prodavačka mi do reklamačního listu napsala jen datum vyzvednutí reklamace, ale nechtěla dopsat způsob a datum vyřízení reklamace. Dopsala mi to tam až jsem telefonicky paní vedoucí řekla, že tyto údaje by v reklamačním protokolu měly být. Šaty v tomto stavu rozhodně nosit nechci a nejsem spokojená s jednáním firmy Moda Moretti.
Je zřejmé, že v místě opravy se spravením kapuce musela zmenšit o lem a tímto se změnil výrobek, velikost i střih kapuce. Nitě se uvolňují, nekvalitní šití. Proto s touto opravou nesouhlasím


Produkt

Zelenošedé šaty


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2021 18:58, před 3 lety

Ačkoliv se jedná o jiné zboží, lze přiměřeně využít hodnocení uvedené u stížnosti ID 52566.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2021 16:23, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.