Společnost


Jiří Švrdlík

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52574Nesouhlas se způsobem vyřízení reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.09.2021, před 3 lety

Kamila Jirků

Znění stížnosti

Dne 31.5.2021 jsem koupila lněné šaty v prodejně Moda Moretti MoMo, Hlavní třída 103, Ostrava - Poruba. Šaty jsem nenosila. Po jemném vyprání a jemném vyždímání dle štítku, pustily nitky v látce na třech místech na předním díle, v jednom místě se udělala i dírka. Na zadním díle také pustily nitky v látce . Než jsem zboží šla reklamovat, poradila jsem se se švadlenou v krejčovství a ta mi řekla, že se jedná o oblečení horší jakosti (materiál, střih i ušití) a že vadu nelze opravit a že pokud se spraví, oprava bude viditelná a že v prodejně mám rozhodně žádat vrácení peněz. Dne 17. 6. 2021 jsem šaty reklamovala v prodejně Poštovní 9 Ostrava. Mnou navrhovaný způsob reklamace byl vrácení peněz. 15.7.2021 mi paní vedoucí Moretti napsala SMS, že má reklamace je vyřízena. Do prodejny jsem se dostavila následující den 16.7.2021 a prodávající mne informovala, že má reklamace byla vyřízena spravením. Spravovaná místa jsem si prohlédla a prodávající jsem oznámila, že nesouhlasím se způsobem vyřízení mé reklamace a že mou reklamaci nepovažuji za vyřízenou. Reklamaci jsem tedy zatím nepodepsala a nepřebrala. Prodávající v prodejně mi řekla, že reklamaci mám řešit s paní vedoucí Moretti, proto jsem ji napsala email s mým nesouhlasem se způsobem vyřízení reklamace a že se nejedná se o řádné vyřízení reklamace. Majitel firmy pan Jiří Švrdlík mi odepsal, že podle jeho a odborného názoru v mém případě postupovali v souladu s platnými zákony a postupy z nich vycházející. Proto nadále trvají na postupu při řešení mé reklamace. 9.8.2021 jsem si v prodejně šaty vyzvedla a do reklamačního listu (originálu i do kopie) jsem napsala, že nesouhlasím se způsobem vyřízení reklamace. Prodavačka mi do reklamačního listu napsala jen datum vyzvednutí reklamace, ale nechtěla dopsat způsob a datum vyřízení reklamace. Dopsala mi to tam až jsem telefonicky paní vedoucí řekla, že tyto údaje by v reklamačním protokolu měly být. Šaty v tomto stavu rozhodně nosit nechci a nejsem spokojená s jednáním firmy Moda Moretti.
Je zřejmé, že během opravy uvolněné nitky v nekvalitní látce byly svázány a byly tak vytvořeny uzlíky. Dírka na předním díle v látce zůstala. S tímto spravením nesouhlasím, protože jde o vadu materiálu a zauzlení nitek a nechání dírky není řádné vyřízení reklamace.


Produkt

Šaty, barva khaki, 100 % len


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2021 19:01, před 3 lety

Ačkoliv se jedná o jiné zboží, lze přiměřeně využít hodnocení uvedené u stížnosti ID 52566.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2021 13:15, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.