Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 10.5.2021 jsem koupila 2 stejné (ale různé barvy) lněné bundy na zip s kapucí v prodejně Moda Moretti MoMo, Poštovní 9, Ostrava. Bundy jsem nenosila, jen jemně vyprala a jemně vyždímala dle štítku, po vyprání se u obou bund velmi zvlnil zip a u jedné bundy se i páraly kapsy. Než jsem zboží šla reklamovat, poradila jsem se se švadlenou v krejčovství a ta mi řekla, že se jedná o oblečení horší jakosti (materiál, stříhání látky i ušití) a že v prodejně mám žádat vrácení peněz. Dne 17. 6. 2021 jsem obě bundy v prodejně reklamovala. Mnou navrhovaný způsob reklamace byl vrácení peněz. Paní vedoucí Moretti mi 15.7.2021 napsala SMS, že mé reklamace jsou vyřízeny. Do prodejny jsem se dostavila následující den 16.7.2021 a prodávající mne informovala, že jedna má reklamace byla vyřízena spravením a druhá reklamace byla zamítnuta. Bundy jsem si prohlédla a prodávající jsem sdělila, že nesouhlasím se zamítnutím reklamace a že mou reklamaci nepovažuji za vyřízenou. Reklamace jsem tedy zatím nepodepsala a nepřebrala. Prodávající v prodejně mi řekla, že reklamace mám řešit s paní vedoucí Moretti, proto jsem ji napsala email s mým nesouhlasem se zamítnutím reklamace s argumentací. Požadovala jsem vysvětlení, proč u první bundy byl zvlněný zip narovnám ale u druhé stejné bundy mi byla totožná reklamace zamítnuta s vyjádřením: Zvlněný zip nelze považovat za vadu zboží, a to z důvodu: všechny tyto výrobky se prodávají se zvlněným zipem. Zvlněný zip není důsledkem používání nebo praní výrobku a proto nemůže toto být považováno za vadu. Reklamace se z tohoto důvodu zamítá. Při kupování mé bundy byl zip rovný a tuto reklamaci nepovažuji za řádně vyřízenou. U dvou stejných bund byly stejné vady posouzeny a vyřízeny jiným způsobem. Jedna reklamace byla uznaná a spravená s druhá úplně stejná reklamace byla zamítnutá. Majitel firmy pan Jiří Švrdlík mi odepsal, že podle jeho a odborného názoru v mém případě postupovali v souladu s platnými zákony a postupy z nich vycházející. Proto nadále trvají na postupu při řešení mé reklamace. 9.8.2021 jsem si v prodejně bundy vyzvedla a do reklamačního listu jsem napsala, že nesouhlasím se zamítnutím reklamace. Prodavačka mi do reklamačního listu napsala jen datum vyzvednutí reklamace, ale nechtěla dopsat způsob a datum vyřízení reklamace. Dopsala mi to tam až jsem telefonicky paní vedoucí řekla, že tyto údaje by v reklamačním protokolu měly být. Bundu se zvlněným zipem rozhodně nosit nechci a nejsem spokojená s jednáním firmy Moda Moretti.
Dámské lněné bundy na zip s kapucí
Vrácení peněz
|
Tweet |
Ačkoliv se jedná o jiné zboží, lze přiměřeně využít hodnocení uvedené u stížnosti ID 52566 (pokud se jedná o vyřízení reklamace jiným způsobem, než který preferovala spotřebitelka).
Pokud jde o zamítnutí části reklamace, lze zamítnutí rozporovat posudkem znalce z oboru (k tomu viz rovněž hodnocení uvedené u stížnosti ID 52566).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.