Počet nahlášených stížností: | 254 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 19 |
Dne 12.11.2014 jsem dala telefon do pražské prodejny Datart, kde jsem ho i kupovala, již ke 4. reklamaci (2x uznaná, ale různé důvody, třetí zamítnutá) telefon Samsung Galaxy ACE 2, který neustále zamrzal i při psaní obyčejné SMS, volání, uprostřed hovoru přestala být slyšet protistrana či naopak, ztráta signálu a nemožnost se z telefonu dovolat a to na místech, kde signál je, navíc přístroj ukazoval kvalitní signál. Vše bylo popsáno několikrát v reklamačních protokolech. Nyní je již 14. 12. 2014 a z Datartu se mi nikdo ohledně zamítnutí či nezamítnutí čtvrté reklamace neozval. K první reklamaci jsem dala telefon už v květnu, kdy už jsem problémy s telefonem přestala tolerovat a ani po půl roce, když už mi skončí záruka, jsem se opravy ani vrácení peněz nedočkala. Je možné tedy žádat odstoupení od smlouvy pro překročení lhůty 30 kalendářních dnů k vyřízení reklamace, případně co dělat, aby společnost reklamaci uznala? Závady které uvádím se nedějí jen mě, ale i několika mým známým, kteří se potýkají se stejnými problémy, jak je tedy možné, že se v servisu neprojeví?
Samsung Galaxy Ace 2
Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz za zakoupené zboží, případně záruční oprava, která nepovede k opětnovné reklamaci zařízení.
|
Tweet |
Pokud prodávající nedodrží zákonem stanovenou lhůtu pro vyřízení reklamace, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. Dle § 19 odtst. 3 zákona o ochraně spotřebitele musí být reklamace včetně odstranění vady vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.
Vzhledem k tomu, že společnost DATART INTERNATIONAL,a.s. dosud nevyužila možnosti reakce prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, rozhodli jsme se případy z tohoto důvodu uzavřít.