Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:254
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#5258Nedodržení reklamační lhůty, neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.12.2014, před 10 lety

Jana Brabencová

Znění stížnosti

Dne 12.11.2014 jsem dala telefon do pražské prodejny Datart, kde jsem ho i kupovala, již ke 4. reklamaci (2x uznaná, ale různé důvody, třetí zamítnutá) telefon Samsung Galaxy ACE 2, který neustále zamrzal i při psaní obyčejné SMS, volání, uprostřed hovoru přestala být slyšet protistrana či naopak, ztráta signálu a nemožnost se z telefonu dovolat a to na místech, kde signál je, navíc přístroj ukazoval kvalitní signál. Vše bylo popsáno několikrát v reklamačních protokolech. Nyní je již 14. 12. 2014 a z Datartu se mi nikdo ohledně zamítnutí či nezamítnutí čtvrté reklamace neozval. K první reklamaci jsem dala telefon už v květnu, kdy už jsem problémy s telefonem přestala tolerovat a ani po půl roce, když už mi skončí záruka, jsem se opravy ani vrácení peněz nedočkala. Je možné tedy žádat odstoupení od smlouvy pro překročení lhůty 30 kalendářních dnů k vyřízení reklamace, případně co dělat, aby společnost reklamaci uznala? Závady které uvádím se nedějí jen mě, ale i několika mým známým, kteří se potýkají se stejnými problémy, jak je tedy možné, že se v servisu neprojeví?


Produkt

Samsung Galaxy Ace 2


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz za zakoupené zboží, případně záruční oprava, která nepovede k opětnovné reklamaci zařízení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.1.2015 16:53, před 10 lety

Pokud prodávající nedodrží zákonem stanovenou lhůtu pro vyřízení reklamace, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. Dle § 19 odtst. 3 zákona o ochraně spotřebitele musí být reklamace včetně odstranění vady vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2015 11:51, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že společnost DATART INTERNATIONAL,a.s. dosud nevyužila možnosti reakce prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, rozhodli jsme se případy z tohoto důvodu uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.