Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den ,Koncem Srpna jsem si nechal prolongovat železniční průkazku . Protože jsem důchodce platím 600 kč zároveň jsem by pokutován za prodlení prolongace 300 kč . Zaplatil jsem 900 kč. V době pandemie , kterou jsme s manželkou prodělali je to za 45 let práci na železnici odměna. Tak prolongace se opravdu povedla . Mimo jiné moje manželka nemá nárok na jízdní výhody. Tak musíme vydávat další prostředky na dopravu . Vím , že existuje předpis , který popisuje kdo má nárok . Minulý měsíc jsme byli na Slovensku (NITRA). Dopravě rozumím celá léta jsem pracoval v provozu. Nikde jsem se nedozvěděl , že vlaky jezdí odklonem přes Havličkův Brod . Že se upravuje koridor jsem věděl . Peníze nechci ,máte to tak udělané tak to respektuji .
Jiří Kratochvíl Hrádek nad Nisou
Jsme už staří , tak se musíme smířit Nestačím se divit .
Když už prolongace zaplacená v srpnu 2021 , tak ať platí celý rok .
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.