Počet nahlášených stížností: | 54 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den.
Objednala sem si u vas skrinku pod TV, to ze prisla az v sestem tydnu, sem nereseli, ale pak po rozbaleni sme zhistili, ze jedna deska je praskla, tak sme ji reklamovali.
Tajne sem doufala ze jednu desku o rozmeru cca 65x40cm dostanu drive jak za 30dni. Ale nestalo se.
Kazdy tyden pisu emaj na reklamacni oddeleni, a neustale jen slibuji ze dalsi tyden dodavatel posle uz zminovany kus a nic.
Od reklamace ubehlo uz pres 40dni.
A nikdo neni schopny a ochotny to resit.
Prosim o doreseni zakazky.
Vudy ame od vas kupovali primo z prodejny nabytek a nic. jednou sme koupili internet a problem s reklamaci.
Objednávka č. 4925974
Dekuji Zbrankova
Prosím o co nejrychlejsi vyrizeni
|
Tweet |
Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se podnikatel se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.
Odstoupil-li spotřebitel od smlouvy, ruší se smlouva od počátku. V takovém případě je prodávající povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky. Nevrátí-li prodávající spotřebiteli přijaté peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitel vyzval, ocitá se prodávající v prodlení a spotřebitel může navíc žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.