Společnost


FINALTY TARGET MEDIA s.r.o. v likvidaci

Počet nahlášených stížností:375
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#52593Varování před řetězcem klamavých eshopů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 21 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.09.2021, před 3 lety

Tomáš Mychajliv

Znění stížnosti

Společnost FINALTY TARGET MEDIA s.r.o. provozuje několik, možná i desítky webů (např. mollio.cz, bonky.cz, boohoo.cz, suprisimo.cz,...), které působí jako eshop, ale je to dle jejich obchodních podmínek pouze jakási obchodní galerie. V praxi to znamená, že kupující kupuje zboží z Číny (přeprodej z Ali Expressu, Wishe), které je v reálu mnohem levnější než peníze, které požadují tyto klamavé weby. Konkrétně mnou objednané zboží na nákupní galerii mollio.cz za celkovovou částku 1 769 kč bylo oceněno čínským prodejcem na balíčku při dodání na 20.6 USD což je cca 430 kč. Kvalita provedení odpovídala částce tak 200 kč. Zboží dodáno na mou adresu za měsíc (doba dodání může být dle jejich obchodních podmínek klidně i 3 měsíce). Společnost FINALTY TARGET MEDIA s.r.o. nerespektuje vracení zboží bez udání důvodů do 14 dnů. Dle jejich instrukcí máte zboží hezky zabalit, vypsat reklamační formulář a poslat zboží zpět do Číny.(pravděpodobně již neuvidíte ani zboží, ani peníze). Fakturu k prodeji vám nikdo nevystaví. Přes mail komunikujete s jakousi paní Monikou, která má šablony připravených mailových odpovědí. Všechny tyto klamavé weby mají společné znaky: na oko vypadají seriózně (hezké fotografie nabízeného zboží, pěkný design webových stránek, jako kontaktní údaje je uveden vždy pouze email, adresa sídla společnosti Rybná 716/24, Staré Město, 110 00 Praha -na adrese registrovány stovky firem). Snaží se ve vás vyvolat důvěru (informace o možnosti vrácení zboží, rádoby zákaznická podpora, potvrzení objednávky na váš mail s informací, že doba dodání může býti delší z důvodu exkluzivity zboží ...). Důsledně nedoporučuji nákup. Vydělávají na hlouposti lidí, bohužel některé z těchto webů tzv. nákupních galerií firmy FINALTY TARGET MEDIA s.r.o. fungují již léta.


Produkt

Multifunkční průhledná ohrádka pro domácí mazlíčky - White, 10 ks


Požadované řešení

Vrácení peněz za nekvalitní zboží. Respektování odstoupení od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Dodržování obchodních podmínek dle platné legislativy České republiky. Potrestání firmy FINALTY TARGET MEDIA s.r.o. za klamavé obchodní praktiky dle platné legislativy ČR.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2021 11:12, před 3 lety

Společnost FINALTY TARGET MEDIA s.r.o. uvádí, že ve vztazích se spotřebitelem vystupuje pouze jako zprostředkovatel, nikoliv jako prodejce. Uvádí to však pouze v obchodních podmínkách, tudíž je možné toto ustanovení vyhodnotit jako překvapivé a dle § 1753 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, by vůči spotřebiteli mělo být neúčinné. V momentě, kdy se webový portál tváří jako klasický e-shop a během uzavírání smlouvy není spotřebitel na fakt, že nejedná s prodejcem, nýbrž pouze se zprostředkovatelem, nikterak upozorněn, není možné podle našeho názoru dojít k jinému závěru, než že jde o překvapivé ujednání. Při tomto závěru vycházíme mj. i z rozhodovací činnosti ADR České obchodní inspekce.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Zboží by mělo být při odstoupení od smlouvy či reklamaci odesláno na pobočku prodávajícího nebo do sídla prodávajícího.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2021 16:40, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2022 16:29, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.