Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#52596Nevyžádané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 4 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.09.2021, před 3 lety

Natalie Márová

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes mi přišla zpráva od české pošty o tom, že mi bude doručován balík bez dobírky od této společnosti. U této firmy jsem si nic neobjednala, dle ostatních stížností soudím, že to má spojitost s tím, že jsem na základě telefonického rozhovoru s operátorem jiné společnosti odsouhlasila odebrání vzorku granulí pro psa. Žádné jiné zboží jsem si neobjednala a všechny ostatní nabídky jiných produktů jsem odmítla. Balík přebírat nebudu, předpokládám tedy, že bude vrácen zpět odesílateli a žádám tímto o kompletní vymazání svých údajů z Vaší databáze, nepřeji si od Vás odebírat žádné zboží ani být jinak kontaktována.


Produkt

Nevyžádaný balík od Helvetia Apotheke


Požadované řešení

Žádám tímto o kompletní vymazání svých údajů z Vaší databáze, nepřeji si od Vás odebírat žádné zboží ani být jinak kontaktována.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2021 08:21, před 3 lety

Spotřebitel je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od podnikatele prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel podnikateli na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Podnikatel by v případě sporu musel prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany podnikatele opravdu zaslán.

V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.11.2021 14:17, před 3 lety

Vážená paní Márová,

nejprve se omlouvám za pozdní odpověď. Kvůli technickému problému se k nám Vaše stížnost nedostala včas.

Na úvod upozorním, že žádné zásilky neposíláme bez předchozího souhlasu. Rádi celou situace prověříme, ale budeme potřebovat Vaše bližší údaje (adresu, zákaznické číslo), abychom mohli dohledat Vaši zákaznickou kartu a požadavek vyřešit.

Pro co nejrychlejší vyřížení Vaší žádosti doporučuji využít naši zákaznickou linku 234 099 888, kde je Váš požadavek vyřízen během několika minut.

S pozdravem

Zákaznický servis PetGourmet

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2022 15:35, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2022 13:12, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.