Společnost


Delivery Hero Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52601Chybějící věci při donašce jídla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 20 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.09.2021, před 3 lety

Martin Ondruš

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes jsem si objednával McDonald's přes dáme jídlo. Byl to McDonald z Ostravy Zábřehu. Objednal jsem si dvě velké mcmenu, které jsem zaplatil kartou přes dáme jídlo. Pokud vím tak když si člověk objedná mcmenu tak do toho spadá (hamburger nebo tortilla+ hranolky+nějaký nápoj který si člověk vybere). Paní mi volala že už čeká dole a ať jdu dolů. Jídlo jsem si vyzvedl, přišel jsem nahoru s tím že se najím. Místo dvou mcmenu jsem dostal jen jedno+ jeden hamburger bez hranolek a nápoje. Podotýkám že jsem platil včetně DPH 337kč konkrétně za Big Mac velké menu: Mc chicken velké menu. Píšu to proto protože se tohle stávat nemá a doufám že se to nebude opakovat. Přeji hezký den.


Požadované řešení

Jak to vyřešit to nevím, ti pracovníci co to chystají by se někdy mohly podívat co má člověk objednane a hlavně KOLIK toho má objednané, podle toho určitou věc připravit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2021 16:54, před 3 lety

V případě, že nebyla dodána kompletní objednávka, je nejefektivnější v tomto případě požadovat přiměřenou slevu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2021 15:58, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2022 16:44, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.