Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dnes jsem si objednával McDonald's přes dáme jídlo. Byl to McDonald z Ostravy Zábřehu. Objednal jsem si dvě velké mcmenu, které jsem zaplatil kartou přes dáme jídlo. Pokud vím tak když si člověk objedná mcmenu tak do toho spadá (hamburger nebo tortilla+ hranolky+nějaký nápoj který si člověk vybere). Paní mi volala že už čeká dole a ať jdu dolů. Jídlo jsem si vyzvedl, přišel jsem nahoru s tím že se najím. Místo dvou mcmenu jsem dostal jen jedno+ jeden hamburger bez hranolek a nápoje. Podotýkám že jsem platil včetně DPH 337kč konkrétně za Big Mac velké menu: Mc chicken velké menu. Píšu to proto protože se tohle stávat nemá a doufám že se to nebude opakovat. Přeji hezký den.
Jak to vyřešit to nevím, ti pracovníci co to chystají by se někdy mohly podívat co má člověk objednane a hlavně KOLIK toho má objednané, podle toho určitou věc připravit.
|
Tweet |
V případě, že nebyla dodána kompletní objednávka, je nejefektivnější v tomto případě požadovat přiměřenou slevu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.