Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Soženka na důchod je vždy odesílaná s předstihem cca 7dní od Sociálního
odboru MV Praha.Opakovaně v tomto roce 2021 ob jeden měsíc mi nedoručují včas,nebo vúbec z České pošty DEPO Slatina Řípská 8a.Když jsem si byl ústně stěžovat dnes 10.9.2021 k paní vedoucí a to i telefonicky tak stížnost bagatelizuje tím cituji,"nemám Vám k tomu co říct".a tuto odpověď jsem dostal pokaždé,když jsem si stěžoval.Každého jedenáctého v měsíci si musím
vybrat důchod,protože mám v tom čase nastavené i platby,které musím zaplatit.V Minulém bydlišti se mi to ta léta (20let) nestalo,až tady ve slatině.Proto žádám o včasné vyřízení.
Pokud se to bude ještě jednou opakovat,obrátím se na svého právního zástupce a budu žádat satisfakci,třeba soudně.
Děkuji za vyřízení a jsem s pozdravem A.Koupa Brno ***.
Složenka na vyplacení důchodu
Chci výše uvedenou závadu v doručování odstranit a příslušnou p.vedoucí
pokárat,protože když si neumí na pracovišti udělat pořádek,tak není schopná
vykonávat funkci vedoucí.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.