Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, v říjnu jsem si na internetových stránkách této společnosti objednala a zaplatila 10 balíčků křížal z jablek. Za tuto objednávku nabízeli ještě jedno balení navíc. Odepsali mi 7.11.
Dobrý den,
potvrzujeme úhradu vaší objednávky na www.jablickovyraj.cz , částka byla v pořádku připsána na náš účet.
Rekapitulace:
Jméno a příjmení: Romana Tučková
Číslo objednávky: 1085
Částka: 300
Omlouvám se za zpoždění, kvůli chybě se platba nepřipsala správně do systému, již je vše v pořádku opraveno, jako kompenzaci najdete v zásilce malý dárek navíc.
Zásilka bude odeslána během následujících pracovních dní.
Příjemný den
T. Ř.
www.jablickovyraj.cz
Od té doby nepřišlo nic. Stále urguji emailem, ale nic.
Jablíčkové křížaly
trestní oznámení
|
Tweet |
Internetové stránky podnikatele jsou nedostupné, nelze tedy zjistit jeho identifikační údaje. Držitel domény je dohledatelný zde: https://www.dtest.cz/eshopy?web=www.jablickovyraj.cz&form_send=Vyhledat#result.
Pohled ze soukromoprávní hlediska je následující. Kupní smlouva byla uzavřena a smluvní strany jsou zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitel kupní cenu již uhradil, prodávající měl povinnost dodat zboží ve sjednané době. Nebyla-li doba sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu.
Protože postačí pokud spotřebitel poskytne dodatečnou lhůtu (po uplynutí sjednané lhůty nebo po uplynutí přiměřené doby po vyzvání k dodání, nebyla-li doba přesně ujednána) k plnění podnikateli i mlčky, může spotřebitel odstoupit z důvodu prodlení dle § 1978 občanského zákoníku. Odstoupením se smlouva od počátku ruší. Neodpovídá-li již prodávající na e-maily, komunikaci doporučujeme vést písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou.
Je-li poškozených více a subjekt neměl v úmyslu zboží dodat, do úvahy může připadat i trestněprávní odpovědnost, případně správněprávní. Jde-li o tento případ, doporučujeme zvážit podání trestního oznámení.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.