Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
dobry den kdysi jsem si neco objednal ale prislo to s mesicnim spozdenim tak jsem postaka poslal pryc nic jsem si neprevzal a ani uz to nepotrebuji byl bych rad abyste mi prestali posilat slozenky diky
neposilat slozenky
|
Tweet |
V případě, že spotřebitel z důvodu prodlení odstupuje od smlouvy, musí to dát prodejci adresně vědět. Pokud tak učiní smlouva zaniká, ovšem v případě, že tak neučiní smlouva dále trvá a spotřebitel je stále povinen plnit vůči prodejci (zaplatit kupní částku).
Dále spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele. Podnikatel je povinen mu vyhovět, pokud nemá smluvní nebo zákonný důvod pros zpracování osobních údajů.
Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Levý,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Rádi bychom Vás informovali, že naše společnost obdržela objednávku ročního balení produktu OmegaMarine Forte+, zaslanou prostřednictvím našich webových stránek dne 26.5.2021. Na základě této objednávky jsme produkt zaslali na Vámi uvedenou adresu. Uvádíte, že jste produkt od doručovatele nepřevzal. Na základě Vašeho tvrzení jsme podali reklamaci na doručení u České pošty. Dle pošty však byla zásilka doručena a převzal ji adresát. Na dobu než se celá situace vyřeší k oboustranné spokojenosti jsme zastavili zasílání splátkových dopisů. Výsledek reklamace na doručení a převzetí můžeme zaslat na Vaši emailovou adresu. Rádi bychom Vás ujistili, že s Českou poštou budeme v této věci nadále komunikovat. Váš zákaznický účet jsme k dnešnímu dni zablokovali.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
dobry den dekuji vam za ochotu.k dnesnimu dni jsem podal stiznost na ceskou postu za padelani podpisu cekam na vyjadreni posty dekuji levy
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
dekuji ale uz je to vyrizene
Na základě vyjádření smluvních stran stížnost uzavíráme s dosažením dohody.