Počet nahlášených stížností: | 95 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den, po shlednuti vasi reklamy na Tik Toku jsem si objednal pripravek na poskrabani laku na aute za 499,-. Pripravek chci reklamovat a vratit penize, ucinost byla zcela zadna a prijde mi, ze jedine co v lahvicce je voda. Prodavat neco takoveho mi prijde uz jako podvod s vidinou se obohatit na lidech, kteri vam na reklamu skoci. Navic v balicku nebyla ani faktura, neprisel zadny email po objednani s cislem objednavky.
Niukabang, CAR NANO, repairing spray
Vratit zpet penize, sprej vam poslu na vase naklady zpet.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo prodávajícím inzerovány, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, dle výpisu z účtu vám již peníze byly vráceny. Prosíme o kontrolu. Děkujeme
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobry den, balicek se platil pri predani dopravcem a ucet jsme nikde neuvadeli. Proto tedy neni mozne, aby nam penize byli jiz touto formou vraceny.
Děkujeme za vyjádření a stížnost přeřazujeme zpět na společnost, aby se mohla vyjádřit.
Nebudou-li spotřebiteli vráceny peníze v zákonem stanovených lhůtách, má možnost obrátit se mj. i na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Dobrý den,
omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@meek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)
Opět žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.