Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 27.4.2020 jsem neuváženě podepsal smlouvu pro aukční výběr dodavatele energií, jsem po infarktu i nrtvici, tak mi to moc nemyslelo.Po odchodu terénního pracovníka jsem zjistil, že mi nenechal žádné podstatné listiny
Nemám tedy ani smlouvu/kopii/,plnou moc. obchodní podmínky atd.Vše jsem si sehnal a 2.5.2020 odeslal odstoupení od smlouvy doporučeně na VCŘ. 6.5.2020
jsem obdržel email , že odstoupení bylo akceptováno. 16.5.2020 dopis od CVŘ
smlouva je zrušena ke dni obdržení odstoupení t.j4.5.2020. Věřil jsem, že je tím vše vyřešeno. tak teď nevím, je-li.smlouva zrušena jako celek.t.j ke dni podpisu přihlášky nebo si to CVŘ rozdělila na dvě čáti. Od 27.4.2020 do 4.5.2020 smlouva a pak už ne?Já jsem totiž obdržel od CVŘ email 6.9.2021,že výběr dodavatele byl úspěšný a budu mít nového dodavatele /nevím. kdo to je/.15 měsíců se nic nedělo a teď tohle?
sdružená dodávka elektřiny a plynu
Odstoupení od smlouvy ke dni podpisu,zrušení/anulování/ následujích kroků vedoucích k výběru dodavatele, odstoupení od nového dodavatele- vše bez sankcí a výmaz mých osobních údajů
|
Tweet |
Odstoupit od smlouvy mezi spotřebitelem a Centrální výběrová řízení a.s., která byla uzavřena mimo obchodní prostory zprostředkovatele (bez ohledu na to, zda si návštěvu podnikatele spotřebitel vyžádal či nikoliv), je možné ve lhůtě 14 dní od uzavření smlouvy. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.
Jestliže nebylo s plněním služeb (zprostředkování) započato na základě výslovného souhlasu spotřebitele ještě před uplynutím 14 dní je smlouva zrušena od počátku.
Pro úplnost dodáváme, že dle zákona č. 458/2000 Sb., energetický zákon, platí, že uzavře-li spotřebitel (v řešené věci za spotřebitele zmocněnec) smlouvu o dodávkách elektřiny nebo plynu (= smlouvu s dodavatelem), má spotřebitel ze zákona možnost ji vypovědět bez udání důvodu do 15 dnů od zahájení dodávek. Zákon garantuje spotřebiteli možnost zrušit smlouvu bez jakékoliv sankce.
Odvolání plné moci je možné zaslat na adresu společnosti: Lannova 2061/8, Nové Město, 110 00 Praha 1
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci (oddělení ADR). Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.