Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 10. 9. mi měl být dle ohlášení doručován balík č. DR0012450214T - z pošty v Rudné. Přestože byla dcera celý den doma a nikam se nehla ani na krok, v 15:30 jsem obdržela na mail zprávu, že jsme nebyli zastiženi doma a balík si máme vyzvednout na poště.
Toto je naprosté selhání služby "Balík do ruky". Vzhledem k tomu, že moje stížnost není v Praze-Zbraslav ojedinělá a problém se neustále opakuje, prosím o okamžité zjednání nápravy.
S pozdravem,
Kateřina Pietrasová
Napravit skutečnost, aby "balíky do ruky" byly na Zbraslavi opravdu doručovány jako "balíky do ruky". Prokazatelně se tak neděje.
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.