Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#52618Nedoručení Balíku do vlastní ruky Praha-Zbraslav

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.09.2021, před 3 lety

Kateřina Pietrasová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 10. 9. mi měl být dle ohlášení doručován balík č. DR0012450214T - z pošty v Rudné. Přestože byla dcera celý den doma a nikam se nehla ani na krok, v 15:30 jsem obdržela na mail zprávu, že jsme nebyli zastiženi doma a balík si máme vyzvednout na poště.
Toto je naprosté selhání služby "Balík do ruky". Vzhledem k tomu, že moje stížnost není v Praze-Zbraslav ojedinělá a problém se neustále opakuje, prosím o okamžité zjednání nápravy.
S pozdravem,

Kateřina Pietrasová


Požadované řešení

Napravit skutečnost, aby "balíky do ruky" byly na Zbraslavi opravdu doručovány jako "balíky do ruky". Prokazatelně se tak neděje.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2021 13:30, před 3 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.