Společnost


ATICOM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52623Neoprávněně naúčtovane dopravné

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 18 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.09.2021, před 3 lety

Jan Šafář

Znění stížnosti

Na serveru se objevila závada. Po konzultaci s firmou mi nabídli, že mi zašlou náhradní server a můj odešlu zpět. Dostal jsem potvrzený reklamační formulář a náhradní server, který ale přišel na dobírku. Na faktuře stalo, že za dopravu, ale už tam byla 2x. Reklamace byla uznána a přesto jsem hradil nějaké poplatky. Nakonec jsem si na vlastní náklady opravil server sám. Jejich jsem nevyužil a opět na vlastní náklady odvezl do sídla společnosti. Na dotaz a po jednání s pracovníkem jsme se domluvili na vrácení peněz za dopravu. Od té doby co jsem odvezl jejich server zpět, tak nekomunikuji.


Produkt

Server dell r610


Požadované řešení

Vrácení peněz neoprávněně naúčtovanych při reklamaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2021 15:32, před 3 lety

Spotřebitel má dle § 1924 občanského zákoníku nárok na náhradu tzv. nutných nákladů spojených s reklamací. Těmi jsou poštovné nebo úhrady cestovních nákladů. Spotřebitel je povinen vybrat nejlevnější a v místě kam bylo dodáno dostupný prostředek přepravy. Nelze žádat po prodejci proplacení zbytečně vysokých nákladů, pokud šla doprava k reklamaci vyřešit levněji. Pokud prodejce výslovně doporučil spotřebiteli určitý způsob dopravy, pak je samozřejmě povinný uhradit veškeré náklady, které spotřebiteli vzniknou tím, že vybral způsob přepravy dle "návodu" prodávajícího. Spotřebitel má právo na úhradu těchto nákladů v penězích.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2021 09:42, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2022 15:23, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.