Společnost


STEN s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52626Nevyřízení reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 13 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.09.2021, před 3 lety

Mercedes Wimmerová

Znění stížnosti

Dobrý den,
moje stížnost má dvě části:
1.
Nechala jsem si namontovat od firmy celkem 4 skříně cca za 160 tisíc do novostavby, kde zatím nebydlíme. Po zaměření a složení zálohy 5000 (která měla být odečtena z celkové ceny) jsem čekala velmi dlouho, ale skříně namontovali. Jenže pak zase odmítali odečíst 5000 zálohu, tvrdili, že to byla částka za dopravu.

2.
Po třech týdnech jsme zjistili, že posuvné dveře (5x) jsou prohnuté a nelze je otevírat a další dveře naopak nejdou zavírat, protože jim překáží vysouvací košíky, které jsou namontované příliš blízko.
Odeslala jsem 19. 7. reklamaci, ale nikdo se mnou vůbec nekomunikoval. Po několika urgencích jsem dostala e-mail, že budou reklamaci řešit. Majitel mi napsal: Předal jsem reklamaci technikovi, ten se ozve a nebo se mu ozvěte vy.

Informovala jsem majitele - Daniel K. - , aby jednal on a reklamaci vyřídil. Nic.
Minulý týden jsem mu napsala, že si budu stěžovat.
Úspěch se dostavil: pan montážník se ozval. Domluva byla, že pojedeme do domu (kde stále nebydlíme) a budeme tam mezi 9 - 15 hodinou čekat.
V 15,30 se ozval pán, že tedy asi vyjede k nám. Samozřejmě už jsme dávno nebyli na místě. Když jsem sdělila, že na tom jsme se nedomluvili, tak tvrdil, že to není pravda a položil telefon.
Skříně byly velmi drahé na to, abychom je nemohli zavírat.
Dnes se opět snažím dovolat majiteli - panu K., opět nikdo nezvedá telefony.
Ráda bych co nejdříve situaci vyřešila a uzavřela.
Děkuji, s pozdravem Mercedes Wimmerová


Produkt

Vestavěné skříně


Požadované řešení

Ráda bych dostala nové dveře, které se nebudou prohýbat a bude možné je bez problému otevírat
případně odvoz neopravitelných dveří a okamžité vrácení finanční částky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2021 13:30, před 3 lety

Ad 1
Prodávající má povinnost informovat spotřebitele o ceně služby nebo výrobku. V případech, kdy je nějaká částka označena jako "záloha", tato částka není (ze zákona) propadná - vrací se. To neplatí, ujednají-li si strany pro zálohu jiný, smluvní režim.

Ad 2
Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Vyřízení reklamace má obecně 30denní lhůtu, kdy by mělo být nejen rozhodnuto o reklamaci (zamítnuta nebo přijata), ale v této lhůtě by měla být reklamovaná věc také opravena. V případě, že reklamace není vyřízena řádně a včas, jde o podstatné porušení smluvní povinnosti podnikatele a spotřebiteli vzniká nárok na odstoupení od smlouvy.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2022 16:15, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2022 13:18, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.