Společnost


Systém Centre s.r.o.

Počet nahlášených stížností:116
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

83%
17%
Toto skore je založeno na 12 stížnostech.

#52627Nefunkční telefon

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 7 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.09.2021, před 3 lety

Vlasta Bečková

Znění stížnosti

V květnu 2021 byl p. Janě G. dodán mobil Apple iPhone 7 32GB, zlatý. Datum vystavení, splatnosti a zdanitelného plnění 24.5.2021. Zboží dodáno na dobírku. Celková částka 6380,00 Kč. Daňový doklad číslo FZ210000****.


Požadované řešení

Majitelka požaduje vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2021 13:17, před 3 lety

Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Reklamační nároky jsou uvedeny v § 2169 občanského zákoníku, přičemž je zde hierarchie těchto nároků - spotřebitel si tedy zpravidla nemůže libovolně vybrat, protože by to pro podnikatele mohlo být nevýhodné. Spotřebitel tak má nárok na opravu mobilu, případně na dodání mobilu nového. Odstoupení od smlouvy by v tomto případě bylo nejspíše neúměrně nevýhodné pro podnikatele a nelze si jej tedy vybrat, pokud je ochotný mobil opravit/vyměnit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.10.2021 15:45, před 3 lety

Dobrý den,
kontaktujte nás prosím na email co je na daňovém dokladu, s reklamací vám rádi poradíme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2022 15:55, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.2.2022 09:13, před 3 lety


Vlasta Bečková

přidána příloha dle požadavku společnosti, všechny informace z daňového dokladu již byly dodány

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2022 14:37, před 3 lety

Ačkoliv byla stížnost spotřebitelkou přeřazena na společnost, nedošlo už k další reakci. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost bohužel uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.