Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den, včera, 12.9. 2021, 17:20 jsem chtěl v Kauflandu Boskovice, Rovná ulice 2460/4. 680 01 Boskovice, vrátit lahve od piva. Na automatu cedule se sdělením : "Mimo provoz". Zaměstnankyně u vchodu, přehrabovala se v koši, mě nevybíravým způsobem odkázala na informace.
Zde jsem, bohužel také neuspěl. Bylo mi řečeno, že zákazník poškodil automat a že lahve nevykupují. Upozornil jsem tuto paní, že jsou povinni po celou prodejní dobu vratné sklo vykupovat. Paní si stále mlela svou, neochotná, arogantní. Chtěl jsem vedoucího, přišla zaměstnankyně, menšího vzrůstu. Obě pochopitelně beze jména. Není problém je označit. Spustila na mě stejnou písničku, jako ta první. Bez zjevného zájmu zákazníkovi vyhovět, arogance, přehlížení, neochota. K mé připomínce, že už jsem to zažil jednou a pan ředitel jim dal návod, jak problém řešit, řekla, že pan ředitel má jiné pravomoci a tím to pro ní skončilo. Tím byla porušena platná legislativa a má práva , jako zákazníka. Zaráží mě jednání, chování a přístup zaměstnankyň Kauflandu Boskovice, které pamatuji z dob socialismu. Soudružky zaměstnankyně by si měli uvědomit, že ony jsou tu pro zákazníky a ne zákazníci pro ně. Už se mi to stalo jednou a dostal jsem doporučení, abych sklo šel vrátit do Alberta a pak se vrátil k nim a nakoupit. Sprostota nejvyššího kalibru.
Jak vyřešit nevhodné chování zaměstnankyň, je v kompetenci ředitele tohoto zařízení. U mě, už by byly na odchodu na ÚP.
Co se týče výkupu vratných obalů v době nefunkčního automatu, přijmout takové řešení a opatření, aby zákazník byl vždy a plně uspokojen, v souladu s platnou legislativou.
Znovu zdůrazňuji, není to poprvé, osobně jsem to zažil už několikrát a nemám chuť se dohadovat s neochotným personálem.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců:
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Výkup vratných lahví:
Podle § 9 odst. 5 zákona č. 477/2001 Sb., o obalech, má osoba (prodejce), která uvádí na trh nebo do oběhu výrobky ve vratných zálohovaných obalech prodejem spotřebiteli v provozovně povinnost zajistit, aby tyto vratné zálohované obaly byly v této provozovně vykupovány po celou provozní dobu.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.