Počet nahlášených stížností: | 64 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 13.9.2021 jsem obdržela v SMS objednávku od společnosti LUNZO, kterou jsem si neobjednala, SMS obsahovala také náhled, který jsem neotevřela. Požadovali platbu 158 Kč na účet 29825****/3000, s variabilním symbolem 1547089020.
Nedlouho předtím jsem telefonovala s číslem 702***717. Jana Vlková
Prosím prověřit a zajistit, abych neměla s touto objednávkou do budoucna žádné potíže. Jana Vlková
|
Tweet |
V případě, kdy společnost požaduje po spotřebiteli okamžitou nebo odloženou platbu za výrobek nebo služby, ačkoliv si spotřebitel zboží nebo služby neobjednal, jedná se o tzv. agresivní obchodní praktiku (upravenou v Příloze č. 2 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele). Agresivní obchodní obchodní praktiky spolu s klamavými obchodními praktika patří do skupiny tzv. nekalých obchodních praktik, a jejich užívání je zakázané.
Jestliže si spotřebitel dané zboží neobjednal, není povinen platit po něm požadovanou částku.
V případě tohoto jednání se ze strany společnosti jedná o porušení zákona o ochraně spotřebitele a spotřebitel se může s podnětem obrátit na Českou obchodní inspekci.
Dobrý den,
tato objednávka je na jméno Jana Vlková se zbožím Nakličovací víko 2 ks a byla již i ze strany zákaznice zaplacena a předána k odeslání.
Nerozumíme tedy této stížnosti. Prosíme zákaznici o více informací.
Veselá Leona, Lunzo s. r. o.
Stížnost přeřazujeme zpět na spotřebitelku s žádostí o vyjádření.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.