Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po návratu z dovolené 1.9.2021 jsem měl ve schránce VÝZVU K VYZVEDNUTÍ doporučeného psaní RR925696913CZ, POUČENÍ z MÚ Praha 8, snad k tomuto psaní? A ještě jednu zásilku.
Na výzvě je psáno, že po 23.8.2021 bude zásilka vložena do mé schránky, tam však nebyla. Volal jsem na všechna 3 tel. čísla uvedená na Výzvě s výsledkem, že Ďáblice to nemají na starosti ale Ládví, v Ládví to není tak do Ďáblic nebo na MÚ. Z MÚ mi něco opravdu posílali, ale to mají z Pošty potvrzeno jako doručené.
Nebaví mě dále bezvýsledně telefonovat a poslouchat jak mají všichni všechno splněno, dodáno, odškrtnuto ale chci si přečíst, co mi MÚ Praha 8 poslal!
Doporučené psaní RR925696913CZ
Proto Vás žádám o dohledání této zásilky, případně zajištění duplikátu.
Dále, jako součást prevence a usnadnění orientace u souběhu více zásilek žádám o vyplňování kolonky ODESÍLATEL ve VÝZVĚ K VYZVEDNUTÍ ZÁSILKY, což mi Pošta nevyplňuje již několik let!
Předem děkuji za kladné vyřízení.
S pozdravem
R.M.
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman