Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#52636Ztracené doporučené psaní !

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.09.2021, před 3 lety

Romeo Malota

Znění stížnosti

Po návratu z dovolené 1.9.2021 jsem měl ve schránce VÝZVU K VYZVEDNUTÍ doporučeného psaní RR925696913CZ, POUČENÍ z MÚ Praha 8, snad k tomuto psaní? A ještě jednu zásilku.
Na výzvě je psáno, že po 23.8.2021 bude zásilka vložena do mé schránky, tam však nebyla. Volal jsem na všechna 3 tel. čísla uvedená na Výzvě s výsledkem, že Ďáblice to nemají na starosti ale Ládví, v Ládví to není tak do Ďáblic nebo na MÚ. Z MÚ mi něco opravdu posílali, ale to mají z Pošty potvrzeno jako doručené.
Nebaví mě dále bezvýsledně telefonovat a poslouchat jak mají všichni všechno splněno, dodáno, odškrtnuto ale chci si přečíst, co mi MÚ Praha 8 poslal!


Produkt

Doporučené psaní RR925696913CZ


Požadované řešení

Proto Vás žádám o dohledání této zásilky, případně zajištění duplikátu.
Dále, jako součást prevence a usnadnění orientace u souběhu více zásilek žádám o vyplňování kolonky ODESÍLATEL ve VÝZVĚ K VYZVEDNUTÍ ZÁSILKY, což mi Pošta nevyplňuje již několik let!
Předem děkuji za kladné vyřízení.
S pozdravem

R.M.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2021 13:54, před 3 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.