Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#52640Nespokojenost jak z lidí tahají peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 20 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.09.2021, před 3 lety

Vladimir Tichý

Znění stížnosti

Dobrý den ;neuhradím zbytek faktury c 516305ÍČĚÁ A TO ŽE JSEM ŽADNÉ CESTOVNÍ POJSTĚNÍ NECHTEL A ANI JSEM NEDAL SOUHLAS K FAKTURACI TAKŽE TO NEZAPLATÍM A NELIBY SE MI JAK SI TO UCTUJETE A PORUSUJETE NEUSTALE SMLOUVU BUSD TO VYREŠÍTE NEBO SE BUDEME BAVIT JINAK S POZDRAVEM TICHÝ Vladimir


Produkt

PAUSAL


Požadované řešení

MĚLO BY SE TO STORNOVAT A NĚJAK ZACÍT DODRŽOVAT TO CO SI PLATÍM A NE NIC NAVÍC NAOPAK KDYŽ TO NECHCI A NESOUHLASÍM S TÍM


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2021 15:34, před 3 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.10.2021 12:13, před 3 lety

Dobrý den,

mrzí mě, že jste měl důvod k podání nespokojenosti. Ráda bych uvedla, že podnět podaný přes portál dTest však není oficiální podanou reklamací u naší společnosti. Tu je nutné podat přímo přes podporu naší společnosti (www.o2.cz/kontaty).
Pošlete nám prosím znovu variabilní symbol daného vyúčtování. Bohužel uvedené 516305ÍČĚÁ obsahuje i písmena. Nemohu tak ani dané vyúčtování dohledat.

S pozdravem

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2021 12:53, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2022 16:40, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.