Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den ;neuhradím zbytek faktury c 516305ÍČĚÁ A TO ŽE JSEM ŽADNÉ CESTOVNÍ POJSTĚNÍ NECHTEL A ANI JSEM NEDAL SOUHLAS K FAKTURACI TAKŽE TO NEZAPLATÍM A NELIBY SE MI JAK SI TO UCTUJETE A PORUSUJETE NEUSTALE SMLOUVU BUSD TO VYREŠÍTE NEBO SE BUDEME BAVIT JINAK S POZDRAVEM TICHÝ Vladimir
PAUSAL
MĚLO BY SE TO STORNOVAT A NĚJAK ZACÍT DODRŽOVAT TO CO SI PLATÍM A NE NIC NAVÍC NAOPAK KDYŽ TO NECHCI A NESOUHLASÍM S TÍM
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Dobrý den,
mrzí mě, že jste měl důvod k podání nespokojenosti. Ráda bych uvedla, že podnět podaný přes portál dTest však není oficiální podanou reklamací u naší společnosti. Tu je nutné podat přímo přes podporu naší společnosti (www.o2.cz/kontaty).
Pošlete nám prosím znovu variabilní symbol daného vyúčtování. Bohužel uvedené 516305ÍČĚÁ obsahuje i písmena. Nemohu tak ani dané vyúčtování dohledat.
S pozdravem
Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.