Společnost


Tesco Mobile ČR s.r.o.

Počet nahlášených stížností:28
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52644Neprovedené zaúčtování na sim kartu 2x

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 7 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.09.2021, před 3 lety

Luděk Hermann

Znění stížnosti

Nebylo provedené i když zaplacené navýšení kreditu.. č. t.420702867309 autorizační kod 167326 systémový kod 38407601..............................
č.t. 420792218992 autorizační kod 167446 systemový kod. 38407614------------provozovna č. 671 pokladna 101 zaplaceno dne1,9 2021 v Holešově
telefon č. 420722851650 jste mi z neznámých důvodů blokli a nešel nabýt kredit....


Požadované řešení

Vysvětlení zda budete správně a bude spolehnutí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2021 19:09, před 3 lety

Pokud spotřebitel uhradil podnikateli prostřednictvím třetí osoby finanční obnos, který mu však nebyl přičten ve formě kreditu a spotřebitel ho tedy nemohl využívat, má spotřebitel nárok na vrácení tohoto finančního obnosu.

Jestliže nedojde k bezodkladnému vrácení, mohlo by se ze strany podnikatele jednat o tzv. bezdůvodné obohacení dle § 2991 občanského zákoníku. Bezdůvodné obohacení je povinen podnikatel okamžitě vydat tomu, na jehož úkor se bezdůvodně obohatil.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na Český telekomunikační úřad.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2022 16:35, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.