Počet nahlášených stížností: | 28 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nebylo provedené i když zaplacené navýšení kreditu.. č. t.420702867309 autorizační kod 167326 systémový kod 38407601..............................
č.t. 420792218992 autorizační kod 167446 systemový kod. 38407614------------provozovna č. 671 pokladna 101 zaplaceno dne1,9 2021 v Holešově
telefon č. 420722851650 jste mi z neznámých důvodů blokli a nešel nabýt kredit....
Vysvětlení zda budete správně a bude spolehnutí.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil podnikateli prostřednictvím třetí osoby finanční obnos, který mu však nebyl přičten ve formě kreditu a spotřebitel ho tedy nemohl využívat, má spotřebitel nárok na vrácení tohoto finančního obnosu.
Jestliže nedojde k bezodkladnému vrácení, mohlo by se ze strany podnikatele jednat o tzv. bezdůvodné obohacení dle § 2991 občanského zákoníku. Bezdůvodné obohacení je povinen podnikatel okamžitě vydat tomu, na jehož úkor se bezdůvodně obohatil.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na Český telekomunikační úřad.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.